معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز:

ماشین‌آلات مناطق یازده‌گانه شهرداری باید در زمان بارندگی به‌روزباشند



معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه باید ابزارآلات در کلانشهر شیراز به‌روز باشند، گفت: مناطق یازده‌گانه شهرداری نیز باید نسبت به شرایط و در بحران‌ها، ابزارآلات و وسایل موردنیاز در اختیار داشته باشند.

به گزارش صبح ساحل، مانور مدیریت بحران منطقه ۷ شهرداری شیراز با هدف هماهنگی بین نیروها، بازدید و تست ابزارآلات و تجهیزات در مواقع بارندگی و بحران با حضور غلامرضا غلامی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، علیرضا بیابانی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۷، محمدجواد شمسایی، رئیس اداره مطالعات بحران و دیگر مدیران این منطقه شهرداری برگزار شد.


«غلامرضا غلامی»، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در این بازدید از مسؤولیت‌پذیری مدیریت و نیروهای منطقه ۷ در بارندگی‌های اخیر تقدیر و اظهار کرد: همه ما نسبت به شهروندان کلانشهر شیراز مسؤولیت داریم و باید در امور محوله به نحو احسن عمل کنیم. وی به حساسیت عمل در زمان بارندگی تاکید و بیان کرد: کوچکترین اقدام در خدمت‌رسانی به این شهر از بروز هر حادثه‌ای جلوگیری می‌کند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: باید با حفظ و نگهداری ابزارآلات و ماشین‌آلات بتوانیم در زمان‌های مورد نیاز بهترین استفاده را از آنها داشته باشیم.

غلامی با بیان اینکه باید ابزارآلات و وسایل مورد نیاز در کلانشهر شیراز به‌روز باشند، تصریح کرد: مناطق یازده‌گانه شهرداری نیز نسبت به شرایط و در بحران‌ها، ابزارآلات و وسایل موردنیاز در اختیار داشته باشند. او با ابراز امیدواری از اینکه شاهد بارندگی‌های مداوم باشیم، عنوان کرد: باید بتوانیم با تلاش شبانه‌روزی و اقدام به‌موقع، کاری کنیم تا مسئله‌ای برای شهروندان ایجاد نشود و این بارش رحمت الهی همراه با حلاوت و شیرینی برای همه باشد.


«علیرضا بیابانی»، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ شیراز نیز گفت: این مانور به منظور ارزیابی آمادگی و نحوه عملکرد نیروها و ماشین‌آلات در مواقع بحرانی، با حضور مسؤولین، نیروها و پیمانکاران برگزار شد و تمامی ابزارها و دستگاه‌ها نظیر  ماشین‌آلات، اره‌های برقی، موتور برق، پمپ‌های آب و تجهیزات انفرادی مورد بررسی قرار گرفت. او بیان کرد: از ابتدای سال جاری نیز اقداماتی در خصوص لایروبی رودخانه خشک و همچنین پاکسازی جداول روباز و روبسته در سطح منطقه انجام شد و این اقدامات به صورت مداوم در طول سال توسط نیروهای اجرایی انجام می‌گیرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها