درخششی دیگر برای اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان رقم خورد:

کسب رتبه دوم ارزیابی شاخص‌های کشوری برای اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان



کسب افتخار و درخششی دیگر در کارنامه اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان: اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان رتبه دوم در بین ادارات کل آموزش‌وپرورش کشور را کسب نمود.

            
به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان، در ارزیابی ادارات کل آموزش‌وپرورش کشور هرمزگان دومین اداره کل برتر بین ادارات کل سراسر کشور تعیین و «محمد قویدل»، مدیرکل آموزش‌وپرورش لوح تقدیر کسب این موفقیت را از دست یوسف نوری، مقام عالی وزارت آموزش‌وپرورش دریافت کرد و از تلاش‌ها و زحمات مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت تقدیر شد.
بر اساس نتایج ارزیابی از ۴۱ حوزه و شاخص در ادارات کل استان‌های کشور در قالب کارنامه عمل، اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان پس از استان قم به مقام دوم در بین ادارات کل آموزش‌وپرورش کشور دست‌یافت. کسب این موفقیت بر تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و مردم شریف هرمزگان گرامی باد.
در همین راستا، محمد قویدل، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان، کسب رتبه دوم در بین ادارات کل آموزش‌وپرورش کشور را در پیامی تبریک گفت و نوشت: «اکنون‌که به لطف پروردگار متعال، تلاش و مجاهدت کلیه همکاران سخت‌کوش در مجموعهٔ اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان و مناطق ۲۲ گانه آموزشی استان توفیق کسب رتبه دوم در بین ادارات کل آموزش‌وپرورش کشور در ارزیابی‌های انجام‌شده نصیب اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان شد، بر خود لازم می‌دانم تقدیر خالصانه خود را از کلیه عزیزان که کسب این رتبه ارزشمند بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌های آنان است بیان دارم.
بی‌شک این مهم به دست نمی‌آمد مگر در سایهٔ تلاش همکاران ساعی و مساعدت بی‌دریغ بزرگوارانی که همراه، همگام و تسهیل‌کننده موانع در حوزهٔ تعلیم و تربیت بودند. از مساعدت دلسوزانه و همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه محترم بندرعباس، استاندار معزز و همیشه حامی، نمایندگان محترم و پیگیر مردم استان در مجلس شورای اسلامی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، اولیا و خیرین گران‌قدری که یاری‌رسان ما بوده‌اند نهایت سپاس و قدردانی رادارم.
از درگاه ایزد منان مزید توفیقات شما برای خدمتی سرشار از شورونشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی دانش آموزان عزیز و سربلندی ایران عزیز اسلامی را مسألت دارم».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها