لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

اتحاد روستایی جاسک صدرنشینی را از فانوس بندر تیاب گرفت 



هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام ۸ بازی به پایان رسید. 
به گزارش صبح ساحل، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان ۸ بازی، در شهرهای جاسک، بندر پل،  بستک، جناح،  دژگان،  رودان ، بوستانو  و بندرکنگ برگزار شد. 
در این هفته تیم اتحاد روستایی جاسک در ورزشگاه شهید لشکری از تیم جبل بر شهرو میزبانی کرد که این بازی در پایان دو بر صفر به سود تیم میزبان اتحاد روستایی جاسک به پایان رسید.‌
جاسم آهنی و محمود زارعی از روی نقطه پنالتی برای اتحاد روستایی جاسک گلزنی کردند. اتحاد بندر پل در ورزشگاه اختصاصی خودش میزبان تیم  ثامن کردر میناب بود و با شش گل بازی را واگذار کرد. 
گل های ثامن کردر میناب را روح الله علی محمدی و علیرضا ذاکری هر کدام دو گل و عبدالجلیل تنوتاسی و امیرحسین دادی زاده به ثمر رساندند .‌
طوفان کوخرد در زمین تختی بستک به دیدار جنوب بستک رفت که این دیدار در پایان نود دقیقه دو بر یک به سود طوفان کوخرد به پایان رسید. اسماعیل بامری و رامین دادبود برای طوفان کوخرد گلزنی کردند و تک گل جنوب بستک را جاوید جهان دیده زد.  بهزیستی جناح در ورزشگاه اختصاصی خودش از تیم شناور سازی پی پشت قشم میزبانی کرد و دو بر یک بازی را به مهمان خود واگذار کرد. تک گل بهزیستی جناح را  بسام کارگر زد  و دو گل شناورسازی پی پشت قشم   را  حسام فولای زاده به ثمر رساند. 
فجر دمیلو در ورزشگاه بستانو با تیم صدرنشین گروه شرق فانوس بندر تیاب دیدار کرد که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی یک یک رضایت دادند.  برای فجر دمیلو ، محمدرضا بسطامی و برای فانوس بندرتیاب‌ حسن لایحی گلزنی کردند.  ملوان بندرکنگ در ورزشگاه اختصاصی خودش با صدرنشین گروه غرب سیبه کوخرد بازی  کرد که در پایان نود دقیقه به تساوی یک یک دست یافتند.
برای ملوان بندرکنگ مهدی دادگری گل زد و برای سیبه کوخرد  صدرنشین گروه غرب امید ایوار موفق به گلزنی شد. 
ستاره انقلاب رودان پس از هفته چشم انتظاری بلاخره در خانه خودش به میدان رفت اما نتوانست مقابل مهمان خودش وحدت گورزانگ به برتری دست پیدا کند و دو تیم به تساوی دو  دو رضایت دادند. دو گل ستاره انقلاب رودان را محمدجواد خرمی و محمدجواد نخبه و دو گل وحدت گورزانگ را سجاد جعفری و نوید سفالگر به ثمر رساندند.  
اتحاد دژگان  در خانه مقابل جنوب برکه دوکا پارسیان صف آرایی کرد و حریف خود را در پایان با شکست دو بر یک بدرقه کرد. عبدالله مبارک زاده و محمدهادی آریایی برای اتحاد دژگان و تک گل جنوب برکه دوکا پارسیان را ابراهیم فرح از روی نقطه پنالتی زد.
در پایان بازی های  هفته یازدهم در گروه شرق تیم اتحاد روستایی جاسک بعد از هفته ها بلاخره صدرنشین شد و با ۲۵ امتیاز جای فانوس بندر تیاب را در صدر جدول رده بندی گرفت. فانوس بندر تیاب با ۲۳ امتیاز در مکان دوم ایستاد. جبل برشهرو با ۲۱  امتیاز عنوان سومی را در اختیار گرفت. ثامن کردر میناب با ۱۶ امتیاز در مکان چهارم ، فجر دمیلو  با ۱۵ امتیاز  پنجم ، وحدت گورزانگ با ۱۲ امتیاز ششم ، اتحاد بندر پل با ۵ امتیاز هفتم  و ستاره انقلاب رودان با سه امتیاز هشتم  است. در جدول رده بندی گروه غرب سیبه کوخرد با ۲۲ امتیاز صدرنشین است. طوفان کوخرد با ۲۰ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.  اتحاد دژگان و  شناور سازی پی پشت قشم با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های سوم و چهارم ایستادند.  ملوان بندرکنگ با ۱۴ امتیاز در جای پنجم جای خوش کرد. جنوب برکه دوکا پارسیان با ۱۳ امتیاز و در مکان ششم ایستاد و دو تیم جنوب بستک و بهزیستی جناح  با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های هفتم و  هشتم ایستادند. 
لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه غرب و شرق برگزار می شود که در گروه غرب تیم های طوفان کوخرد، بهزیستی جناح ، سیبه کوخرد، جنوب بستک،  اتحاد دژگان ، ملوان بندرکنگ، جنوب برکه دکا پارسیان و شناور سازی پی پشت قشم و در گروه شرق هم تیم‌های فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  جبل بر شهرو، اتحاد روستایی جاسک،  فجر دمیلو، اتحاد بندرپل و ستاره انقلاب رودان با هم رقابت می کنند در پایان دور مقدماتی این مسابقات دو تیم صدرنشین هر گروه به صورت مستقیم به فینال راه خواهند یافت و از هر گروه هم دو تیم به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان سقوط خواهند کرد. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها