رئیس کل دادگستری هرمزگان:

۱۰۰۰ خودروی توقیفی در پرونده‌های موادمخدر استان تعیین تکلیف شد



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: تاکنون حدود ۱۰۰۰ خودروی توقیفی در پرونده‌های موادمخدر استان هرمزگان از طریق برگزاری مزایده تعیین تکلیف شده اند.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه ریاست قوه قضاییه از ابتدای مسئولیت خود تاکنون با توجه به اشرافیت به مسائل مختلف به موضوعات به صورت تخصصی و حکیمانه ورود کرده‌اند، گفت: یکی از این موضوعات، ساماندهی پارکینگ‌های خودرو‌های توقیفی است که خوشبختانه استان هرمزگان یکی از استان‌های پیشرو در این خصوص می‌باشد و از حدود دو سال پیش برای این موضوع چاره اندیشی کرده است.

وی بیان کرد: به منظور ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها و تعیین تکلیف وسائط نقلیه توقیفی با هدف جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، تاکنون حدود ۱۰۰۰ خودروی توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر استان هرمزگان از طریق برگزاری مزایده تعیین تکلیف شده اند.

قهرمانی با بیان اینکه ضرورت دارد برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی یک دستورالعمل واحد تهیه شود، گفت: باید ساز و کاری در نظر گرفته شود که خود قاضی بتواند در پرونده‌ها برای موارد مطرح شده در این خصوص به صورت موردی تصمیم گیری کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه باید وضعیت خودرو در لحظه تحویل به پارکینگ و زمان مزایده از طریق کارشناس تطبیق داده شود، افزود: این موضوع نیز باید در دستورالعمل مذکور گنجانده شود تا از آسیب‌های بعدی جلوگیری گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها