واکنش تاج به اقدام اینفانتینو در اینستاگرام



رئیس فدراسیون فوتبال به کار غیرعرفی رئیس فیفا واکنش نشان داد.

       
به گزارش صبح ساحل، چند روز قبل اینفانتینو، رئیس فیفا، در حاشیه مراسم جام کشورهای عربی با انتشار پستی در اینستاگرام، خطای بزرگی مرتکب شد و اقدام به استفاده از نام جعلی خلیج عربی با الفبای انگلیسی کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اشتباه رخ‌داده توسط اینفانتینو گفت: قبل از اینکه وزیر ورزش هم دستور بدهند، ما خودمان موضع‌گیری کردیم و طی نامه‌ای آن را محکوم کردیم. به فیفا هم اعتراض کردیم و همچنین دستور دادم که تمام بازی‌های لیگ و جام حذفی به نام خلیج‌فارس برگزار شود.

تاج در مورد اینکه به نظر می‌رسید به خاطر روابطی خوبی که شما با اینفانتینو رئیس فیفا دارید، او در صفحه شخصی‌اش این اقدام را انجام ندهد، گفت: باید در این مورد صحبت کنیم. به هر حال او مواضع خودش را گرفت و ما مواضع خودمان را. دوستی‌مان هم سر جای خودش. ما موضع محکمی در این مورد گرفتیم و اعتراض قاطع هم به فیفا انجام دادیم. 

 

 در مراسم افتتاحیه که شب گذشته به انجام رسید، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال حضور داشت؛ اما یکی از اقدامات عجیب و اشتباهی که او و فیفا انجام دادند تأیید عبارت نادرست «جام خلیج‌عرب» به‌جای «خلیج‌فارس» و به‌کار بردن آن بود که از شب گذشته تاکنون با انتقادهای شدیدی مواجه شده است.

علاوه‌بر جیانی اینفانتینو که در پست اینستاگرامی چنین عبارتی را به‌کار برد، فیفا هم در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک استوری این جمله را تکرار کرد.

    

رئیس فیفا - واژه جعلی خلیج عربی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها