لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

۸ پیروزی در هفته دوازدهم رقم خورد



۸ دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با برتری تیم های شناور سازی پی پشت قشم، سیبه کوخرد،  اتحاد روستایی جاسک،  فانوس بندر تیاب،  جبل برشهرو،  اتحاد دژگان،  برکه دوکا پارسیان و ثامن کردر میناب به پایان رسید. 

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان ۸ بازی در  بستک ، قشم، پارسیان،  میناب و شهرو برگزار شد و تیم های شناور سازی پی پشت قشم، سیبه کوخرد،  اتحاد روستایی جاسک،  فانوس بندر تیاب،  جبل برشهرو،  اتحاد دژگان،  برکه دوکا پارسیان و ثامن کردر میناب حریفان خود را شکست دادند. 

در کوخرد بستک تیم سیبه از همشهری خودش طوفان میزبانی کرد. این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود سیبه کوخرد به پایان رسید. برای سیبه کوخرد ، نجیب کوچکی، محمد زلفرخش و اسحاق انجین و برای طوفان کوخرد، عدنان احمدزاده و  رامین دادبود گلزنی کردند. 

تیم جنوب بستک در ورزشگاه تختی از  تیم اتحاد دژگان میزبانی کرد و بازی را سه بر صفر واگذار کرد. 

برای اتحاد دژگان عارف تراز یک گل و محمدهادی آریایی دو گل زدند. شناورسازی قشم در ورزشگاه اختصاصی خودش به دیدار ملوان بندر کنگ رفت و با تک گل رشید رستمی حریف خود را شکست داد. جنوب برکه دکا پارسیان در خانه با بهزیستی جناح بازی و این تیم را با چهار گل بدرقه کرد. برای جنوب برکه دوکا و امین خاتمیان، ابراهیم فرح هر کدام یک گل و دو گل هم  مهران ختار به ثمر رساند.  جبل بر شهرو در ورزشگاه اختصاصی خودش از تیم  اتحاد بندر پل میزبانی کرد این بازی تا دقیقه ۸۸  چهار بر یک به سود جبل بر شهرو در جریان بود که نیمه تمام ماند. برای جبل بر شهرو ، منصورستوده، جواد جغینی پور ، محمدحسین کلاتی و اصلان رمضانی گلزنی کردند و برای  اتحاد بندر پل ، مصطفی ملازاده گل زد. فانوس بندر تیاب با تیم ستاره انقلاب رودان در ورزشگاه شهرداری میناب بازی کرد. در این بازی فانوس با چهار گل به برتری رسید و برای این تیم میثم صادقی دو گل،  موسی صدیقی و احمد خوش بهره گلزنی کردند.  وحدت گورزانگ در ورزشگاه شهید امینی میناب با اتحاد روستایی جاسک صدرنشین گروه شرق بازی  کرد.  این بازی در پایان دو بر یک به سود اتحاد روستایی جاسک به پایان رسید تا این تیم همچنان صدرنشین گروه شرق باشد. تک گل گورزانگ میناب را عقیل ذاکری و دو گل  اتحاد روستایی جاسک را محمود زارعی زد.  ثامن کردر در ورزشگاه شهید امینی میناب با فجر دمیلو دیدار کرد.   این بازی در پایان نود دقیقه چهار بر یک به سود میزبان به پایان رسید. برای تیم ثامن کردر میناب ، روح الله علیمحمدی دو گل ، محسن دندیس و منوچهر ذاکری هر کدام یک گل زدند. تگ گل تیم فجر دمیلو  را امید آزاده به ثمر رساند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها