ارسال یکهزار و ۱۳۰ اثر دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی



 معاون پرورشی و تربیت بدنی میناب از دریافت یکهزار و ۱۳۰ اثر دانش آموزی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این آمار به حدود یکهزار و ۳۰۰ اثر برسد.

     

به گزارش صبح ساحل، داریوش فدویان روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: دانش آموزان سه استان هرمزگان، خوزستان، گیلان و البرز بیشترین مشارکت را در این زمینه داشته اند.

به گفته فدویان، برای آماده‌سازی این یکهزار و ۱۳۰ اثر، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه پنجم و ششم به صورت گروهی متشکل از ۲ تا چهار دانش آموز مشارکت داشته اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی میناب اضافه کرد: دیگر گروه های دانش آموزی که در مراحل تمرین، آماده سازی یا فیلم برداری از اثر خود هستند، تا پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را به صورت فیلم در کانال این جشنواره، در برنامه شاد بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، در بخش آموزشی و هنری، آثار مورد ارزیابی داوران با تجربه قرار می‌گیرد و در نهایت ۲۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی در ۱۰ بهمن ماه سال جاری معرفی خواهند شد.

فدویان با بیان اینکه مرحله نهایی جشنواره ملی تئاتر درسی به صورت اجرای زنده آثار راه یافته انجام خواهد شد، افزود: مرحله نهایی جشنواره ملی تئاتر درسی از ۲۳ بهمن ماه با پذیرش دانش آموزان آثار برتر در شهرستان میناب آغاز خواهد شد و در ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ با معرفی نفرات برتر پایان می‌یابد.

وی بیان کرد: جشنواره ملی تئاتر درسی به علت مطابقت بسیار با اهداف شش‌گانه هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مورد توجه وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها