نفرات برتر مسابقه ملی نقاشی شکوه انقلاب معرفی شدند



نفرات اول تا سوم مسابقه ملی نقاشی «شکوه انقلاب» به میزبانی کانون مساجد انصارالحجه (عج) شمیل شهرستان بندرعباس معرفی شدند.

    

به گزارش صبح ساحل، اسلام خواجه‌یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان روز یکشنبه گفت: داوران با بررسی و ارزیابی دقیق نفرات اول تا سوم رده‌های سنی پنج تا هشت سال و ۹ تا ۱۲ سال و ۲۲ برگزیده را معرفی کردند.

وی افزود: پس از اتمام مهلت قانونی، ۳۶۰ اثر نقاشی از تهران، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، فارس، اصفهان، مازندران، گیلان، خوزستان، کرمان، بوشهر، مرکزی، همدان، هرمزگان، گلستان و یزد به دبیرخانه مسابقه ملی نقاشی «شکوه انقلاب» ارسال شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد هرمزگان ادامه داد: هیأت داوران پس از بررسی آثار در گروه سنی پنج تا هشت سال حسین رحیمیان از استان فارس را نفر اول، مهدی عباسی از استان هرمزگان را به عنوان نفر دوم و علی اکبر خواجه‌ئی از استان هرمزگان را به عنوان نفر سوم معرفی کردند.

به گفته خواجه‌یی؛ در گروه سنی ٩ تا ١٢ نیز علی کرامتی از استان اردبیل به عنوان نفر اول، سارینا سلیمان زاده از کرمان نفر دوم و عبدالرضا تنیده از استان هرمزگان به عنوان نفر سوم این دوره انتخاب شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها