ساختمان جدید پلیس فرودگاه بین المللی کیش به بهره برداری رسید



ساختمان جدید پلیس فرودگاه بین المللی کیش با ۱۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

     

  

به گزارش صبح ساحل،  فرمانده پلیس فرودگاه های کشور روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح اظهار کرد: این پلیس هم اکنون عهده دار تامین امنیت ۵۹ فرودگاه سطح کشور را داشته و به انجام ماموریت و مسوولیت های محوله مشغول است.

سردار محسن عقیلی یادآور شد: امروز فرودگاه های جمهوری اسلامی ایران امن ترین فرودگاه های جهان بوده و با تلاش های صورت گرفته دست اندرکاران تامین امنیت، بستری امن برای مسافران، کارمندان فرودگاه و شرکت ها های هواپیمایی فراهم شده است.

وی افزود: فرودگاه کیش به عنوان فرودگاه های پر تردد کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و تعامل میان بخشی قابل قبولی نیز برای خدمت رسانی به مردم در آن وجود دارد و با توجه به طرح نوروزی سال جدید انتظار می رود کیش به عنوان یکی از مناطق پرتردد سال ۱۴۰۲ در تعطیلات نوروزی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش نیز در این آیین با بیان اینکه پلیس فرودگاه کیش که در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع در ۲ طبقه احداث شده است افزود: همزمان با طرح های توسعه پایانه جدید فرودگاه، باند فرودگاهی و این ساختمان طی یکسال ساخته شده است.

در آیین بهره بردار ی از این طرح حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه ، سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه کیش حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها