اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق و توقیف 70 دستگاه خودرو در هرمزگان



با تلاش ضربتی پلیس استان هرمزگان در اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالاهای اساسی معیشت محور در 72 ساعت گذشته 70 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق کالا شناسایی و توقیف شدند.

        

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده محترم کل انتظامی کشور در حوزه مقابله با قاچاق، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با اولویت کالاهای اساسی معیشت محور با استفاده ظرفیت و امکانات موجود به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود : در اجرای این طرح ضربتی ضمن شناسایی و پاکسازی 4 محل و منطقه آلوده به قاچاق، 70 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق شناسایی و در عملیات های جداگانه توقیف و در بازرسی از خودروها و محل های دپو بالغ بر 267 هزار لیتر فرآورده های نفتی، هزار و 831 قوطی مشروبات الکلی ، 535 قطعه انواع لازم یدکی خودرو، 2 تن فرآورده های شیلاتی و یکدستگاه موتور لنج خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری تعداد 76 نفر از عاملان قاچاق کالا در این طرح، اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح تعداد 78 فقره پرونده در حوزه کشفیات کالای قاچاق تشکیل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

سردار غلامرضا جعفری، ارزش مالی اقلام و کالاهای قاچاق کشف شده در اجرای این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 127 میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: طرح های عملیاتی پلیس با هدف مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان بصورت مستمر و هفتگی در سطح استان اجرا و با جدیت و اقتدار با عاملان قاچاق برابر قانون برخورد می گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها