ذخیره 30 تنی میوه شب عیدی تنظیم بازار در میناب



رییس سازمان روستایی شهرستان میناب از ذخیره 30 تنی میوه شب عید و تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، مصیب رمضانی رییس سازمان تعاون روستایی شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به فرا رسیدن ایام سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی شهرستان میناب برای ایام تعطیلات نوروز وتنطیم بازار شهرستان 30 تن میوه ذخیره کرده است.

وی افزود: این میوه ها شامل پرتقال و سیب هستند که برای تنطیم بازار در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در بازار توزیع می شوند.

رئیس سازمان تعاون روستایی شهرستان میناب با بیان اینکه برای توزیع این میوه ها در چهار نقطه از سطح شهر پیش بینی شده است، گفت: هنوز قیمت فروش برای مصرف کننده تعیین نشده است، اما اگر توزیع این میوه ها مانند سالهای قبل باشد با 10 یا 15 درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف کننده خواهد رسید.

رمضانی با بیان اینکه سازمان تعاونی روستایی برای تنطیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان 50 تن برنج خریداری کرده است، عنوان کرد: این برنج ها در سطح شهر در حال توزیع هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار این برنج ها برای هرکیسه 10 کیلویی با قیمت 330 هزار تومان خریداری شده که با قیمت 350 هزار تومان به دست مصرف کنند می رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها