آغاز طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از امروز



 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از امروز ۱۵ اسفندماه در این استان آغاز شد.

   

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش روز دوشنبه در حاشیه آغاز بکار این طرح در جمع خبرنگاران افزود: این طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای متولی تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت باتوجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان ۱۰۰ بازرس در قالب گشت منطقه‌ای بر تامین، توزیع و قیمت کالا و خدمات نظارت دارند.

این مسوول اظهار کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌تواند اثرگذاری مطلوب‌تری داشته باشد که در این راستا گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی با حضور کارشناسان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان اتاق اصناف به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات احتمالی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

پیروی منش ادامه داد: در این مدت اجرای طرح ویژه نوروز در حوزه خدمات نیز مراکز و دفاتر شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش آن ها، حمل ونقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران های بین شهری تعمیرگاه های خودرو و خشکشویی و قالیشویی نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، عرضه کننده های لباس و پوشاک و همچنین فروشگاه های زنجیره ای نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی گرانفروشی، درج نکردن قیمت، نداشتن صدور فاکتور، کم‌فروشی و احتکار را به سامانه تلفنی ۱۲۴ این سازمان اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها