لیگ برتر فوتسال شهرستان بندرعباس:

شهدا قائم بدون باخت قهرمان شد 



رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان شهرستان بندرعباس در فصل ۱۴۰۱ با حضور چهار تیم و به صورت دوره ایی برگزار شد و با شناخت تیم  قهرمان  به پایان رسید.
 
 
به گزارش صبح ساحل، در این دوره از رقابت ها تیم های شهدای قائم الف ، شهدای قائم ب ، ابوذر فاریاب ایسین و ستارگان درخشان بندرعباس با هم به رقابت پرداختند که در پایان  تیم شهدای قائم الف موفق شد با کسب سه پیروزی متوالی و ۲۵ گل زده ، بدون گل خورده و با ۹ امتیاز قهرمان شود. 
تیم ستارگان درخشان  با کسب یک پیروزی یک شکست و یک تساوی با چهار  امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهدای قائم ب به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. عنوان بهترین بازیکن این فصل از رقابت‌ها به مهدیه چاشتی از شهدای قائم رسید.  مهدیه کمالی از تیم ستارگان درخشان عنوان پدیده مسابقات را از آن خود کرد. 
عنوان خانم گلی این  رقابت ها را مریم محمدزاده با ۸ 
گل زده از تیم شهدای قائم به خود اختصاص داد و بهترین دروازه بان این رقابت ها بدون گل خورده  به مائده انصاری از تیم شهدای قائم رسید.  فاطمه یگانه سرمربی تیم شهدای قائم الف عنوان بهترین مربی به خودش اختصاص داد و کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم خوب و با اخلاق ابوذر ایسین رسید. 
مراسم اهدای جوایز این مسابقات با حضور امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان  بندرعباس ، محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس ، رقیه زاهدی نژاد نایب رئیس هیات ، اسماعیل مرادی دبیر  هیات ، حمید رضایی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال  هرمزگان و محمدرضا جمشیدی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها