از ۲۴ اسفندماه تا ۱۲ فروردین‌ماه؛

بیش از پنج میلیون و ۱۷۲ هزار اقامت در هرمزگان ثبت شد



 دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: پنج میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۵۸ اقامت از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۲ فروردین سال‌جاری در این استان به ثبت رسید.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمد محسنی افزود:‌ از این تعداد ۱۴۹ هزار و ۲۸۶ اقامت در مدرسه‌ها و مراکز رفاهی، سه میلیون و ۸۸۲ هزار و ۶۸۷ اقامت در کمپ‌های اِسکان، بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۴۱ اقامت در هتل‌ها و مهمانسراها و خانه‌های مسافر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت جا به‌جایی ۵۵۹ هزار و ۴۹۲ گردشگر دریایی در استان ثبت شد، ادامه داد: جابه جایی سه میلیون و ۲۹۰ هزار و ۴۶۱ مسافر و ۶۴۷ هزار و ۹۹۶ خودرو نیز به جزایر خلیج فارس بوده است.

وی اضافه کرد:‌ ۲ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۶۸۷ مسافر در این مدت به هرمزگان وارد و یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۴۱ مسافر در مدت یاد شده از این استان خارج شده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان یادآورشد: البته چنانچه آمار اقامت مسافر را از ۱۶ اسفند محاسبه کرد تعداد اقامت انجام شده در این استان به پنج میلیون و ۶۹۷ هزار و ۸۸۸ نفر تا پایان ۱۲ فروردین می‌رسد.

شایان ذکر است، ۱۳ بوستان با ظرفیت ۲۵ هزار چادر برای اسکان حدود ۱۵۰ هزار نفر مهمانان نوروزی در مرکز هرمزگان، پنج هزار و ۹۰۰ تخت هتلی در سراسر این استان بدون احتساب جزایر و ۱۴۷ واحد آموزشی با بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کلاس درس برای اسکان نوروزی مهیا شده بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها