جنجال بر سر ممنوع کاری چند خواننده مطرح:

رضا صادقی :تمام فعالیت‌های من از ۲۰ اردیبهشت را متوقف کردید



رضا صادقی در پاسخ به وزیر ارشاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: چرا از بیست اردیبهشت تمام فعالیت‌های من رو متوقف کردن و جوابی هم از کسی نگرفتم؟ بنده با دفتر موسیقی تماس گرفتم و جواب درستی در تایید یا رد ندادن و گفتن پیگیر میشن و به همین دلیل من دوهفته سکوت کردم که موضوع بررسی بشه که جوابی نگرفتم. وی افزود: لطفا خیلی واضح و رسمی بفرمایید در رسانه‌ها که بنده در حال حاضر ممنوع الکار و ممنوع الخروج هستم یا خیر؟
    
     
به گزارش صبح ساحل، 31 اردیبهشت ماه بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با گذاشتن مطلبی در کانال خود اعلام کرد: رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره(ماکان بند)، بابک جهانبخش و امید حاجیلی ممنوع‌الکار شده‌اند.

پس از آن امروز معتمدی یکی از خوانندگان کشور در صفحه مجازی خود نوشت که خبر ممنوع‌الکاری تعدادی از هنرمندان موسیقی شایعه کسانی است که نه در خبرگزاری‌ رسمی کار می‌کنند، نه سمتی دارند و فقط تامین‌کننده خبر شبکه‌های خارجی هستند.

در همین حال دو خواننده مطرح (رضا صادقی و امیر مقاره) در استوری‌های خود به این خبر واکنش نشان داده و به نوعی ممنوع‌الکاری‌شان را تائید کردند. 

یپرو انتشار این خبرها، خبرگزاری رکنا در خصوص عدم ممنوع الکاری محسن یگانه مصاحبه ای از قول مدیر برنامه‌های این خواننده منتشر کرد و نوشت: خبر ممنوع الکاری از هیچ جای رسمی به ما اعلام نشده است و تا زمانی که به صورت رسمی به ما ابلاغ نکنند این خبر صحت نخواهد داشت.

اما کمی بعد، محسن یگانه با گذاشتن پستی در اینستاگرام مصاحبه با رکنا را از اساس تکذیب و اعلام کرد هیچ گونه مصاحبه ای با رکنا نداشته است.

این اخبار و این حواشی و تائید و تکذیبها در فضای مجازی و رسانه ها دست به دست می شود در حالی که مقامهای رسمی هیچگونه واکنشی تاکنون به این موضوع نداشته اند و مشخص نیست تا کی در این باره سکوت خواهند کرد. 

  

واکنش وزیر ارشاد به ممنوع الکاری چند خواننده معروف

وزیر ارشاد در واکنش به ممنوع الکاری برخی خوانندگان گفت: اینها جز شایعه سازی رسانه ای چیزی نیست و من از اساس این نوع خبرسازی ها را رد می کنم. هنرمند و فرهنگ دوستان موارد را از طریق اعلام رسمی وزارتخانه و نهادهای متولی پیگیری کنند. بسیاری از خوانندگان نیز اعلام کردند که چنین چیزی نیست.
محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره ادعای ممنوع الکار شدن برخی از هنرمندان اظهار کرد: این را باید شبکه رسانه ای ما بررسی کند که چطور امکان دارد تصمیمی گرفته نشده اما رسانه ای می شود. اینها مقررات خاصی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و ترتیبات روشنی برای بررسی وجود دارد و اگر مشکلی باشد به افراد اعلام می شود. در چنین موضوعاتی مخفی کاری نداریم. من دیروز از همه بخش‌ها خواستم که به شایعه سازی رسانه ای پایان دهند و اجازه ندهند که افرادی با انگیزه های مختلف، ایجاد التهاب کنند.
    

رضا صادقی :تمام فعالیت‌های من را از ۲۰ اردیبهشت متوقف کردید

رضا صادقی در پاسخ به وزیر ارشاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت : تمام فعالیت‌های من را از ۲۰ اردیبهشت متوقف کردید.

وی در این باره نوشت: آقای وزیر محترم پاسخگوی فرهنگ،  مصاحبه ای از شما رو دیدم که تلویحا و صرفا شفاها از هنرمندان و خوانندگان برای بار چندم حمایت کردید و باز فرمودید ممنوع الکاری و ... فرافکنی برخی رسانه هاست و چیزی باشه همان موقع رسما اعلام می شود. بنده به شخصه رسانه ها رو همواره حامی و همراه و صدای مردم و هنرمندان دیدم اما اگر حرفشان صحیح نیست که هست از شما خواهش میکنم بدون هیچ رودربایستی به بنده در رسانه ها پاسخ بدید که اگر بنده ممنوع الکار نیستم پس چرا جلوی فروش بلیط شهر سمنان گرفته شده و هیچ کس پاسخگو نیست؟!

چرا از بیست اردیبهشت تمام فعالیتهای من رو متوقف کردن و جوابی هم از کسی نگرفتم ؟ بنده با دفتر موسیقی تماس گرفتم و جواب درستی در تایید یا رد ندادن و گفتن پیگیر میشن و به همین دلیل من دوهفته سکوت کردم که موضوع بررسی بشه که جوابی نگرفتم.

و امروز مواجه شدم با بیان اینکه کل مطلب شایعه است و و و .... لطفا خیلی واضح و رسمی بفرمایید در رسانه ها که بنده در حال حاضر ممنوع الکار و ممنوع الخروج هستم یا خیر؟ تا تکلیف بنده و رسانه های بقول شما فرافکن مشخص بشه...

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها