ماجرا تبلیغ جنجالی استفاده شرکت عرضه‌کننده سوسیس از پوشش زنان بندری/ گوشتیران، تکذیبیه صادر کرد



در روزهای گذشته، تبلیغی از یک شرکت عرضه‌کننده سوسیس، کالباس، همبر منتشر شد که موردانتقاد بسیاری از کاربران هرمزگانی قرار گرفت. در این تبلیغ، تصویر یک سوسیس در قالب بانویی با پوشش لباس بندری به نمایش گذاشته شد. کاربران این نماد را نوعی توهین به جامعه زنان و پوشش زنان بندری محسوب کردند. شرکت «گوشتیران» نیز روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب و اعلام کرده است که این تبلیغ مورد تائید نبوده و در هیچ‌یک از صفحات رسمی شرکت تاکنون منتشرنشده است.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از انتشار چنین تبلیغی ابراز تأسف کردند و معتقدند که جایگاه زن به‌خصوص زنان بندری در جامعه بسیار والاتر از آن است که در تبلیغات سوسیس {کوکتل بندری} مورداستفاده قرار گیرند. برخی نوشته‌اند که ای‌کاش، شرکت‌ها برای فروش و سود بیشتر، بدون توجه به جایگاه زن در جامعه، دست به هر تبلیغی نزنند.

واکنش شرکت گوشتیران به انتقادات

در این رابطه گوشتیران بیانیه را منتشر کرد و نوشت: «در رابطه با حواشی مربوط به انتشار یک طرح تبلیغاتی و انتساب آن به شرکت گوشتیران، به اطلاع مخاطبان عزیز می‌رسانیم که این طرح تبلیغاتی به‌هیچ‌وجه مورد تائید این شرکت نبوده و در هیچ‌یک از صفحات رسمی گوشتیران تاکنون منتشرنشده است. سوم خردادماه از سوی واحد تبلیغات مخالفت با این موضوع به طراح شرکت تبلیغاتی که به‌صورت برون سپار این طرح را پیشنهاد کرده بود، اعلام‌شده و متأسفانه طراح مربوطه بدون کسب اجازه از شرکت این طرح را برای نظرسنجی از مخاطبان خود در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی لینکدین منتشر کرده که موجب بازنشر آن در سایر شبکه‌های اجتماعی شده است. گوشتیران مجدداً با تأکید بر مخالفت با این طرح تبلیغاتی، در جهت صیانت از حقوق و اعتبار شرکت این موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح قضایی پیگیری خواهد کرد».

  ماجرا تبلیغ جنجالی استفاده شرکت عرضه‌کننده سوسیس از پوشش زنان بندری

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها