هواشناسی هرمزگان:

شناورهای سبک در رفت وآمد احتیاط کنند/ از روز جمعه از میزان شدت گرما کاسته می‌شود



کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات صبح امروز وضعیت جوی و دریایی آرام و بعد از ظهر در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می‌شود.

  

 

به گزارش صبح ساحل، مرضیه سی سی پور، افزود: دریا در ساعات صبح تا ظهر آرام است و در ساعات بعد از ظهر تا اوایل امشب تنگه هرمز و خلیج فارس متلاطم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شناورهای سبک در رفت وآمد احتیاط کنند، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات استان نیز در ساعات بعد از ظهر با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

سی سی پور عنوان کرد: بعد از ظهر فردا پنجشنبه افزایش سرعت باد جنوب غربی در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز و صبح جمعه هم افزایش سرعت باد جنوب شرقی در سواحل دریای عمان باعث مواج شدن دریا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده (۴ تا ۶ تیرماه)، تقویت بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی استان و تشدید بارش‌های همرفتی در ارتفاعات استان (منطقه بشاگرد) پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: ماندگاری هوای گرم در بیشتر نقاط بویژه در مناطق شرقی استان مورد انتظار است و از روز جمعه از میزان شدت گرما کاسته می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها