تشکیل پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال در هرمزگان



معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در نتیجه ۵۵ هزار و ۴۱۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان طی سه‌ماهه نخست امسال، پرونده تخلفات به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال تشکیل شد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی‌منش افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ابتدای سال تاکنون برای سه‌ هزار و ۴۵۰ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی پرونده تخلف تشکیل دادند که این پرونده‌ها جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به دستگاه مربوط ارسال شده است.

وی بیان کرد: این تخلفات صنفی در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخ نامه، ارائه نکردن برگ خرید و عرضه خارج از شبکه انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی حمازت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهار کرد: بازرسی از بازار توسط بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، باتوجه به افزایش تقاضای عمومی با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه به صورت روزانه و مستمر درحال انجام است.

پیروی منش تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، با تلفن گویای ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هرمزگان گزارش دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها