به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت:

دیدار رئیس بنیاد شهید و جمعی از جامعه ایثارگری با ریاست دادگستری و دادستان شهرستان حاجی‌آباد



در هفته قوه قضائیه ریاست بنیاد شهید شهرستان حاجی‌آباد به همراه جمعی از ایثارگران این شهرستان با مسئولان قضایی دیدار کردند.

        
به گزارش صلبح ساحل، در این دیدار غلام شهبازی ریاست بنیاد شهید ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از زحمات این مجموعه و همکاری آنها با جامعه ایثارگری تشکر کرد.
غلام شهبازی با اشاره به نقش حساس مجموعه قضایی افزود: اکنون نگاه امیدوارانه مردم به سیستم قضایی است و فساد ستیزی این مجموعه نقش به سزایی در نظام دارد.
فراز ریاست دادگستری شهرستان نیز که خود از جامعه ایثارگری است به بیان خاطرات جنگ پرداخت و افزود:قدم برداشتن برای خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه هر مدیر و مسئولی است و خدا را شاکریم که در چهارچوب قانون توانسته ایم از این بزرگواران حمایت کنیم.
در ادامه و در دیدار دادستان شهرستان، ریاست بنیاد شهید با تشکر از زحمات و حمایت های دادستان محترم اشاره داشت که در زمان های حساس و پیچ های مهم انقلاب این شهدا بودند که به قائله ها و دسیسه های دشمنان خاتمه دادند و مسیر را برای ادمه راه این نظام مقدس هموار ساختند.
روح الامینی دادستان شهرستان حاجی‌آباد نیز خود را خادم خانواده شهدا و ایثارگران خواند و بیان داشت: خدمت به جامعه ایثارگری توفیق میخواهد که شکر خدا این مهم نصیبمان شده و توانسته ایم قدم های مثبتی را برای این قشر معظم برداریم.
در پایان ضمن اهدای تابلو فرش منقش به تصویر امام و رهبری و شهید بهشتی، از خدمات دستگاه قضائی تقدیر بعمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها