هدست ویژن پرو اپل با روکش طلا رونمایی شد



نسخه طلاکاری شده Apple Vision Pro با قیمت ۴۶۰۰۰ دلار عرضه شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، اگر فکر می‌کردید که هدست ویژن پرو ۳۴۹۹ دلاری اپل گران است، از دانستن اینکه نسخه‌ای با روکش طلایی از ویژن پرو وجود دارد که ده برابر گرانتر از خود آن است، شگفت زده خواهید شد.

شرکت معروف Caviar به عرضه نسخه‌های گران‌قیمت و طلاکاری شده تعدادی از محصولات اپل عادت کرده است که این اتفاق در مورد هدست‌های واقعیت افزوده جدید اپل نیز رخ داده است؛ به گونه‌ای که این شرکت نسخه Apple Vision Pro CVR Edition را با روکش طلای ۱۸ عیار عرضه کرده که می‌توانید با قیمت ۴۶۰۰۰ دلار آن را تهیه کنید.
 
به گفته این شرکت، این ویژن پرو که به صورت سفارشی طراحی شده است، از لوازم جانبی مد روز مانند عینک‌های تام فورد و ماسک‌های اسکی گوچی الهام گرفته است تا اپل ویژن پرو را به ترکیبی عالی از فناوری و سبک تبدیل کند.

طراحی این هدست دارای بیش از ۱.۵ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار است و پایه سر آن از چرم باکیفیت ومعروف Connolly ساخته شده است.
 
این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این هدست دارای ویژگی‌های پیشرفته و یک اثر هنری است که به طور یکپارچه با فضای شخصی شما ترکیب می‌شود، به گونه‌ای که می‌توانید ویژگی‌های پیشرفته را در داخل Vision Pro ۳۴۹۹ دلاری نیز بیابید، اما اگر این اثر هنری را می‌خواهید، ده برابر باید بیشتر خرج کنید.
 
شرکت Caviar همچنین نگاهی گذرا به ویژگی Vision Pro's Eyesight می‌اندازد که چشم‌های کاربر را از بیرون نشان می‌دهد و واکنش‌های متفاوتی را از سوی مردم دریافت کرده است، با این حال، Caviar راه‌حلی ارائه کرده است که به کاربران امکان کنترل کامل بر حریم خصوصی خود را می‌دهد. یک گیره با روکش طلا روی هدر هدست وجود دارد، بنابراین کاربران اکنون می‌توانند انتخاب کنند که چه زمانی خود را نشان دهند.
 
با این قیمت گزاف، نسخه Vision Pro CVR مانند سایر محصولات Caviar، کمیاب خواهد بود و تنها ۲۴ دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت. Apple Vision Pro Caviar Edition حدود پاییز ۲۰۲۴ برای سفارش در دسترس خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها