هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

پیروزی شیرین شهرداری در رودسر، پنجمین باخت تلخ فولاد در بندرعباس



در هفته هفتم  لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور نماینده گان هرمزگان یک پیروزی و یک شکست کسب کردند.

 


به گزارش صبح ساحل،  در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و رودسر به دیدار حریفان خود خواهند رفتند و صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.
در بندرعباس تیم فولاد هرمزگان که چهار شکست پی‌در پی در کارنامه داشت در این دیدار خانگی به دنبال پایان دادن به شکست های تلخ خود بود اما نتوانست به خواسته خودش برسد و پنجمین شکست پی در پی را مقابل تیم هیات فوتبال اصفهان تجربه کرد‌ و بازی چهار بر سه واگذار کرد.
در این دیدار روح الله صفا، امیرحسین حمزه پور و علی میرزایی برای فولاد هرمزگان و امیرحسین اکبری، مهیار بهارلویی دوبار و مسعود حسنی پور برای نماینده اصفهان  گلزنی کردند. با این نتیجه تیم فولاد هرمزگان با شش امتیاز هفته هشتم در بوشهر مهمان تیم پارس جنوبی خواهد بود.
تیم شاهین خزر رودسر در ورزشگاه شهرداری این شهر از تیم قعرنشین شهرداری بندرعباس میزبانی کرد.
تا قبل از این بازی شهرداری بندرعباس با دو امتیاز تیم دهم و شاهین خزر رودسر با ۸ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی ایستاده بودند.
در این بازی شاگردان حمید رضایی پور در یک بازی دیدنی چهار بر یک حریف رودسری خود را شکست داد تا با این پیروزی و با پنج امتیاز از قعر جدول رده‌ بندی جدا شود.
دراین دیدار  احسان درا،  علیرضا دیانت،  فاروق درا و  ابوالفضل شریف پور برای نارنجی پوشان شهرداری گلزنی کردند.
در سایر دیدارها تیم حیات داود گناوه  با چادرملو اردکان در  ورزشگاه شهدا خلیج فارس گناوه بازی کرد که این بازی با نتیجه ۷ بر ۲ به سود چادر ملو اردکان به پایان رسید. صدرشیمی و مقاومت گلساپوش  دربی یزد را در  ورزشگاه سلمان مردآباد یزد برگزار کردند که صدرشیمی میزبان بازی را چهار بر دو واگذار کرد. منطقه آزاد چابهار در ورزشگاه پیوسته به مصاف  پارس جنوبی بوشهر رفت که منطقه آزاد چابهار پنج بر سه شکست خورد.
در پایان بازی هفته هفتم تیم گلساپوش یزد با ۱۸ امتیاز صدرنشین است. صدرشیمی یزد با ۱۳ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. هیات فوتبال اصفهان با ۱۳ امتیاز سوم است.
چادر ملو اردکان و پارس جنوبی بوشهر با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم هستند.
شاهین خزر رودسر با ۸ امتیاز در مکان ششم، فولاد هرمزگان با ۶ امتیاز هفتم، منطقه آزاد چابهار و شهرداری بندرعباس با ۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل هشتم و نهم و تیم شهدای حیات داود گناوه با سه امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.‌
سوت بازی های هفته هشتم یکشنبه ۱۸ تیرماه به صدا در خواهد آمد. در این هفته شهرداری بندرعباس  با چادرملو اردکان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر بندرعباس بازی می کند. پارس جنوبی بوشهر  از تیم  فولاد هرمزگان در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر میزبانی خواهد کرد.
در سایر دیدارها مقاومت گلساپوش یزد با شاهین خزر رودسر در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد،هیات فوتبال اصفهان با صدرشیمی یزد در ورزشگاه تختی تیران و منطقه آزاد چابهار با حیات داوود گناوه در ورزشگاه شهید پیوسته چابهار بازی خواهند کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها