رییس مرکز بهداشت کیش:

بدون هیچ اغماضی با گردانندگان مراکز غیر مجاز زیبایی برخورد خواهد شد



رییس مرکز بهداشت کیش، کلینیک‌ها و مراکز غیر مجاز زیبایی را بلای جان مردم دانست و گفت: مرکز بهداشت بعنوان ضامن سلامت جامعه از طریق مراجع انتظامی و قضایی بدون هیچ اغماضی با گردانندگان مراکز غیر مجاز زیبایی برخورد خواهد کرد .

      

به گزارش صبح ساحل، «محمد رضا رضانیا» روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای سودجو که فقط به فکر پر کردن جیب‌های خود هستند، با راه اندازی مراکز غیر مجاز زیبایی و بدون اخذ مجوز لازم از وزارت بهداشت و درمان، با جان و سلامتی مردم بازی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم فریب تبلیغات دروغین مراکز زیبایی غیر مجاز در فضای مجازی را نخورند، افزود: مردم از حضور در مراکز زیبایی یا درمانی غیر مجاز که در اماکن فاقد هویت و منازل شخصی فعالیت دارند، به طور جد خودداری کنند.

رییس مرکز بهداشت کیش ادامه داد: علاوه بر مشکلات اخلاقی، عدم صلاحیت افراد فاقد مجوز در انجام این فعالیت‌ها، منجر به بروز عوارض جبران ناپذیر و انتقال بسیاری از بیماری‌ها منجمله هپاتیت و ایدز می‌شود.

وی تاکید کرد: عموم جامعه به خصوص بانوان برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دریافت خدمات زیبایی به سالن‌ها و آرایشگاه‌های زنانه دارای جواز کسب مراجعه کنند.

«رضا نیا» با بیان اینکه، شهروندان قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی از اعتبار و داشتن مجوز آن مجموعه اطمینان حاصل کنند، گفت: در صورت هر گونه آسیب و عارضه باید سریعا به طرح شکایت اقدام کرد که در این مورد شماره تلفن‌های ۴۴۴۲۳۳۱ و سامانه ۱۹۰ آماده مشاوره هستند.

وی همچنین مراکز غیر مجاز زیبایی را سرآغازی برای آسیب‌های اجتماعی دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها