رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد:

دستگیری سرباند مافيای بين المللی موادمخدر در جشن تولد متهم



رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگيری سرباند مافيای بين المللی موادمخدر و طراح اصلی نقشه شهادت شهید مسعود پرکاس خبر داد.  

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: به دستور مقام قضایی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی توسط مأموران اطلاعات مرزبانی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات استان هرمزگان و پليس مبارزه با موادمخدر، مخفيگاه مسلح و سرباند مافيای بين المللي قاچاق موادمخدر در دريا شناسایی و عملیاتی به منظور دستگیری وی طراحی و اجرا شد.

وی  در ادامه افزود: در نتیجه تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی، ضمن شناسایی هويت این فرد که بنابر گزارش ضابطین، نقشه شهادت شهيد مسعود پرکاس را طراحی کرده است، مخفیگاه وی توسط نیروهای ویژه کشف و محاصره شد.

قهرمانی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پس از انجام يک عمليات غافلگيرانه و منسجم در یکی از محلات شهر بندرعباس، اين شرور سابقه دار را که صاحب محموله های بزرگ قاچاق موادمخدر از مسير دريا می باشد در حالی که به پايکوبی در جشن تولدش مشغول بود، دستگير کردند.

وی اضافه کرد: يک دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر حين دستگيری متهم توقيف و چند دستگاه تلفن همراه و تعدادی کارت بانکی که برای ارتباط با قاچاقچيان استفاده می شد نیز کشف و ضبط شده است.

قهرمانی تأکید کرد: بنا بر گزارش ضابطین، باند قاچاق مواد مخدری که در روز شهادت رئيس اداره مبارزه با موادمخدر مرزبانی استان هرمزگان به سمت مأموران تیراندازی نموده و سرهنگ مسعود پرکاس را به شهادت رسانده که متعلق به متهم دستگیر شده است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان هرمزگان؛ مرزبان شهيد مسعود پرکاس در سال‌های اخير ضمن دستگیری تعداد زیادی از اعضای این باند بين المللی قاچاق مواد مخدر، ضربه سختی به بنيان های اقتصادی آنان زده بود و بر اساس اعترافات عاملان شهادت شهيد پرکاس، متهم دستگير شده، طرح و نقشه شهادت اين مرزبان شجاع را از مدتها قبل در دستور کار خود قرار داده بود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها