طی یک هفته گذشته؛

یک میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق در هرمزگان کشف شد/ توقیف ۳۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک میلیون و ۱۳۵ هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق با اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت طی یک هفته گذشته در این استان کشف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۳۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت در اجرای این طرح که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز و گلوگاه‌ها صورت پذیرفت، شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد:‌ یک میلیون و ۱۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این طرح با تلاش همه‌جانبه کشف شد و ۵۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، به مدت یک هفته در این استان اجرا شد.

وی با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق در هرمزگان گفت: ارزش سوخت های قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۳۲ میلیارد ریال است و در هفته گذشته با تلاش های همه‌جانبه و شبانه‌روزی صورت گرفته، در حوزه قاچاق کالا و ارز ۸۶ دستگاه خودرو شوتی شناسایی و توقیف، ۱۳۷ متهم دستگیر، ۱۱۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان انواع کالاهای قاچاق کشف و ۱۴۱ فقره پرونده تشکیل شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها