کونگ فو قهرمانی شهرستان بندرعباس

جنگاوران بر سکوی قهرمانی ایستاد



تیم جنگاوران، قهرمان مسابقات کونگ فو شهرستان بندرعباس شد.

 


به گزارش صبح ساحل، تیم جنگاوران کونگ فو عنوان قهرمانی مسابقات کونگ فو نونهالان و نوجوانان شهرستان بندرعباس را به خود اختصاص داد.
امین زارعی ریئس هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس  گفت: تیم جنگاوران کونگ فو در رقابت های کونگ فو بندرعباس با کسب ۵۷ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات نونهالان و نوجوانان این شهرستان را کسب کرد.
وی با بیان این که در این پیکارها تیم های کونگ فو کمپو با کسب ۴۴ امتیاز و تیم نیوکونگ فو با ۲۶ امتیاز به ترتیب عنوان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
ریئس هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس اظهار داشت: این رقابت ها با حضور فایترهایی از سبک های نیو کونگ فو، جنگاوران، کونگ فو کمپو، کونگ فو توآ و کونگ فو توآی سنتی برگزار و با استقبال خوب خانواده ها روبرو شد.
وی اضافه کرد: با وجود دلسوزان و تیم ذبده فنی و داوری در بندرعباس به دنبال ارتقای کونگ فو شهرستان هستیم و از آن جا که یکی از اولویت های مهم هیات توجه به بعد استعدادیابی و آموزش است گفت: این ظرفیت می تواند کمک به سزایی در رشد و توسعه کونگ فو در شهرستان داشته باشد.
وی همچنین بر همدلی و همکاری بیش از پیش خانواده کونگ فو هرمزگان تاکید کرد و گفت: برگزاری مسابقات متعدد و استاژ داوری و مربیگری موجب رشد این رشته مهیج در سطح شهرستان علی الخصوص روستاها خواهد شد. سرداوری این رقابت‌ها بر عهده موسی رئیسی بود و الیاس ذاکری،  رضا سلیمی، یعقوب حسینی و علی رییسی زاده به عنوان داوران کنار و یاسین سپیدان زاده به عنوان داور وسط به امر قضاوت پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها