شهردار بندرعباس تاکید کرد:

اتمام به‌موقع پروژه‌ها از اولویت‌های مهم شهرداری



عملیات جدول گذاری بوستان ارمغان مالیاتی درحال اجرا است و شهردار بندرعباس از پروژه احداث پارک ارمغان مالیاتی بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

 


به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی با تاکید بر لزوم اجرای باکیفیت پروژه‌ها در موعد زمانی مقرر از پارک ارمغان مالیاتی بازدید و مراحل اجرای این پروژه را مورد بررسی قرار داد.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: اتمام به‌موقع پروژه‌های تعریف شده از اولویت‌های مهم شهرداری بندرعباس است و بازدید از پروژه‌ها به‌منظور تسریع در روند اجرا و تکمیل این پروژه‌ها صورت می‌گیرد.
نوبانی گفت: یکی از منابعی که می‌تواند به شهرداری‌ها در راستای تسریع عمران و آبادانی شهرها و ارتقای سطح خدمات کمک کند بحث مالیات است که لازم است شهروندان نسبت به پرداخت به موقع آن حساس باشند.
شهردار بندرعباس بیان کرد: مردم بایستی تاثیر پرداخت مالیات را در محیط شهری خود ببینند از این رو انجام کارهای عام المنفعه مانند احداث پارک‌ها و بوستان‌ها از محل درآمدهای مالیاتی می‌تواند تاثیر بسزایی در ترغیب و تشویق مردم به پرداخت مالیات داشته باشد.
گفتنی است، پارک ارمغان مالیاتی که در اسفند سال گذشته کلنگ آن به زمین زده شد در محل میدان میوه و تره بار قدیم شهر بندرعباس به همت شهرداری بندرعباس و اداره کل امور مالیاتی واقع شده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها