احمد وحیدی:

شفافیت مالی شرط ثبت‌نام در انتخابات است



احمد وحیدی درباره آخرین اصلاحات انجام شده برای ثبت‌نام در انتخابات گفت: موضوعاتی همچون شفافیت مالی، تبلیغات از جمله موضوعات مهمی است که برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس تمرکز به آن توجه شده است.
   
  
به گزارش صبح ساحل،احمد وحیدی، وزیر کشور، درباره اصلاحات انجام شده بر قانون انتخابات مجلس گفت: قانون انتخابات نکات متعددی دارد ولی یکی از نکات مهم آن پیش ثبت‌نام‌ها است که از ۱۶ مرداد شروع می‌شود.

وی ادامه داد: این روند تا یک هفته ادامه دارد تا یک فرصت مناسب هم برای دستگاه‌‌های مختلف جهت ارزیابی صلاحیت‌ها به‌وجود آید. به این ترتیب حقی از کسی ضایع نمی‌شود.

وحیدی افزود: وقتی فرصت بررسی‌ صلاحیت‌ها کم باشد ممکن است احراز هویت‌ها دچاد مشکل شود. موضوعات دیگری همچون شفافیت مالی، تبلیغات نیز از جمله موضوعات مهمی به حساب می‌آید که تمرکز بر آن افزایش پیدا کرده است.

وی همچنین درباره آخرین اقدامات انجام شده برای اربعین حسینی توضیح داد:‌ طی دیداری که با وزیر کشور عراق داشتیم وضعیت مرز خسروی، مرز مهران، مرز چزابه و مرز شلمچه بررسی شد.

وی ادامه داد:‌ دولت عراق با روی خوش پیگیر حل و فصل مواردی است که در گذشته چالش‌برانگیز بود. در همین زمینه به توسعه دروازه‌های ورودی، استفاده از گذرنامه‌های جدید، یکسان کردن سیستم کنترل که در تسهیل تردد مرزها کمک می‌کند، توسعه سایبان‌ها، پیش‌بینی مسائلی که مربوط به حوزه آب، یخ و .. بود تاکید شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها