وزیر کشور:

بنایی برای تغییر استانداران نداریم



وزیر کشور در همدان گفت: همه تمهیدات و هماهنگی های لازم با مسئولان کشور عراق در ابعاد مختلف از جمله وضعیت اسکان ، تردد حمل و نقل بهداشت، گذرنامه و همچنین در زمینه تامین امنیت زائران اربعین حسینی انجام شده است.

        

به گزارش صبح ساحل، احمد وحیدی گفت: همچنین اقدامات خوبی برای ایجاد پارکینگ های وسیع خودرویی و تامین زیرساخت های لازم در حوزه حمل و نقل و راهداری در مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و همچنین خسروی انجام شده است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات و دغدغه های مردم در زمینه ایجاد سایبان ها و اسراحت شهروندان و زائران بود که در این راستا نیز کارهای بزرگ و اقدامات مناسبی برای زائران و خانواده ها انجام شده است.

وی یادآور شد: کارهای بزرگی در زمینه بهسازی و ترمیم مسیرها نیز انجام شده و برخی راه ها که نیازمند عملیات بهسازی بودند در یک اقدام جهادی و پر شتاب و با همکاری و هماهنگی های خوب بین همه بخش ها به سرانجام رسیده است .

وحیدی هچنین در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه ای برای تغییر استانداران و یا فرمانداران در کشور دارید، تصریح کرد که بنایی بر تغییر استاندار و یا فرمانداری با توجه به سال برگزاری انتخابات نداریم.

وی گفت: شرایط و اینکه دولت و وزارت کشور به ویژه استانداران، فرمانداران و بخشداران مجریان اصلی انتخابات هستند و بار اصلی را نیز آنها بر دوش دارند رویکرد و سیاست تاکنون بر تثبیت آنها استوار است مگر آنکه ضرورت خاصی پیش بیاید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها