تشکیل ۱۰۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در هرمزگان



 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۱۰۰ پرونده تخلف به ارزش افزون بر یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال طی هفته گذشته برای واحدهای متخلف صنفی و تولیدی در استان تشکیل شد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی‌منش افزود: در بازرسی‌های هفته گذشته بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، بیش از هزار و ۱۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در استان انجام دادند.

وی بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده، ۱۰۰ پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی توسط بازرسان این سازمان تشکیل شد که بیشتر این تخلفات در زمینه گرانفروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت کالا بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: در پرونده‌های تشکیل شده با مجموع ۱۴۱ بند تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

پیروی منش در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی همچون کم‌فروشی، گرانفروشی و درج نکردن قیمت، مراتب تخلف واحدهای صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها