ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی آغاز شد



مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «رضا البرزی»، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی (به جزء مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی، اختصاص پیدا می کند. 

وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است. دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل تا ۲۰ شهریور۱۴۰۲ از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به نشانی http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و ستاد مرکزی وزارت بهداشت، خودداری کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان، گفت: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات، بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال‌های قبل»، به طور همزمان، اواخر مهر از طریق سامانه و پیامک به دانشجویان اطلاع رسانی و از طریق سامانه انتقال به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها