بازی آنلاین فرزند ۶ میلیون تومان برای پدرش آب خورد



فرزندی با استفاده از حساب پدرش، 60 میلیون ریال را صرف یک بازی آنلاین کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ بهمنی رییس پلیس فتا هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و با ارائه دستور قضائی مبنی بر اینکه که از حساب بانکی‌اش بدون اطلاع وی مبلغ 6 میلیون تومان برداشت غیرمجاز صورت گرفته است تقاضای رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی و با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده، اقدامات لازم برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص گردید تمامی مبالغ خارج شده از حساب به صورت اینترنتی جهت خرید و شارژ اکانت بازی آنلاین استفاده شده است.

وی افزود: پس از اقدامات انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا و شناسایی عامل برداشت از حساب بانکی شاکی و با توجه به اینکه متهم فرزند وی بوده، شاکی با حضور در پلیس فتا از شکایت خود صرف‌ نظر و رضایت خود را اعلام داشت و پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: با توجه به اعلام رضایت پدر پس از اینکه مشخص شد فرزندشان متهم پرونده است، به والدین توصیه کرد: رمز کارت بانکی خود را در اختیار هرفردی قرار ندهند و برای اطلاع از نحوه واریز و برداشت هر وجهی از حساب های بانکی خود نسبت به فعال سازی پیامک بانکی اقدام کنند و حتما مراقب فرزندان خود و رفتارهای آنان در فضای مجازی و حقیقی باشند.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان تاکید کرد: حتما نکات امنیتی در خصوص رمزهای کارتهای بانکی را جدی گرفته و در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا باشماره تماس 096380 به مرکز فوریتهای سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها