شناور حامل ۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان هرمزگان یک فروند شناور حامل ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساحل شهرستان بندرعباس شناسایی و توقیف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۳۰ مردادماه)، در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، بااقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در آب‌های ساحلی بندرعباس شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس توقیف کردند.

جاویدان افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیفی ۱۵۲عدد ادکلن، ۱۱۲ عدد فیلتر روغن ماشین سنگین، ۳۶ عدد رقص نور، ۲۱۰ ورق قرص بدنسازی، ۴۵۶ عدد پودر بدنسازی، ۶۹ جفت دسته پی اس، هشت عدد ریش تراش، ۳۲ عدد اسپیکر، ۱۸ عدد خوشبو کننده خودرو، ۱۶ عدد خودکار با قابلیت فیلمبرداری، ۴۱ عدد پرینتر تلفن همراه، ۳ عدد ماساژور، چهار دستگاه تجهیزات دندانپزشکی، ۲ عدد برد دوربین، دو عدد سشوار و یک فروند قایق با موتور۲۰۰ سی سی قاچاق کشف کردند.

وی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۰۰میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان قاچاق کالا را یکی از موانع بزرگ رشد تولید در کشور دانست و اضافه کرد: پلیس با جدیت و قاطعیت این موضوع را دنبال کرده و اجازه نمی دهد عده ای برای کسب منافع شخصی خود با وارد کردن کالاهای قاچاق به بازارهای داخلی باعث ضربه به تولید و اقتصاد داخلی کشور شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها