مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان:

کمبودی در تامین گاز مایع کیش وجود ندارد



مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: هیچ کمبودی در تامین گاز مایع مورد نیاز شرکت‌های خصوصی موزع برای عرضه سیلندرهای گاز خانگی در کیش وجود ندارد.

به گزارش صبح ساحل، «احمد سالاری‌فر»، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان روز سه شنبه با اعلام اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گاز مایع را به همان قیمت سابق به تأسیسات سیلندر گاز پرکنی عرضه می کند، گفت: تعیین قیمت کپسول‌های پر شده در شرکت‌های موزع گاز مایع، ساز و کارهایی دارد که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در آن دخالتی ندارد.

وی افزود: گاز مایع از تولید تا لحظه تحویل به تاسیسات سیلندر گاز پرکنی بصورت عمده، فرآورده نفتی محسوب می‌شود و وظیفه تامین کافی و توزیع مناسب آن با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است اما پس از تحویل به این تاسیسات و تزریق آن به سیلندرهای گاز خانگی، این محصول یک کالا محسوب می‌شود.

«سالاری‌فر» اضافه کرد: بر اساس قانون توزیع، قیمت گذاری و نظارت بر فرآیند عرضه کالاها به مردم در اختیار سازمان صمت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان اعلام آمادگی کرد که در اجرای بند ح تبصره ١۴ قانون بودجه سال جاری به هر میزان که شرکت‌های موزع تراکنش فروش الکترونیک داشته باشند گاز مایع در اختیار آنان قرار دهد.

وی همچنین از مردم شریف جزیره کیش تقاضا کرد: اگر تاکنون در سامانه درخواست الکترونیک گاز مایع ثبت نام نکرده‌اند در اسرع وقت به این مهم اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها