فوتبال چهارجانبه جام بصیرت و میثاق با ولایت:

اتحاد روستایی جاسک بر سکوی قهرمانی ایستاد



پاز سوی هیئت فوتبال و با همکاری اداره ورزش وجوانان ، ناحیه مقاومت بسیج و  باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد روستایی  یک دوره مسابقات چهارجانبه فوتبال با شرکت تیم های اتحاد روستایی جاسک،  اتحاد کردر سیریک،  وحدت مهرآباد فنوج و مکران کنارک از استان سیستان بلوچستان  در شهرستان جاسک برگزار شد.

       
به گزارش صبح ساحل،  یک دوره مسابقات چهارجانبه فوتبال با نام جام بصیرت و میثاق با ولایت در زمین چمن استادیوم ورزشی شهید لشکری جاسک برگزار شد و با قهرمانی تیم اتحاد روستایی  به پایان رسید.
بازی فینال بین دو تیم اتحاد روستایی  جاسک و اتحاد کردر سیریک با قضاوت اسماعیل ترمویی ، نوید باستان و مهرداد بابیزان برگزار شد.
در این دیدار تیم اتحاد روستایی با نتیجه دو بر صفر تیم اتحاد کردر سیریک را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد. در بازی رده بندی دو تیم وحدت مهر آباد فنوج و مکران کنارک به مصاف هم رفتند که  تیم وحدت مهرآباد فنوج در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار از سد نماینده کنارک گذشت و مقام سوم را به دست آورد.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور  مهرانی فرماندار جاسک ، علی نسب فرمانده بسیج ، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان، رئیس هیئت فوتبال جاسک رئیس هیئت فوتبال سیریک ، رئیس هیئت فوتبال فنوج  اعضای شورای اسلامی جاسک و سیریک ،  پیشکسوتان و مسولین ادارات برگزار شد.
در این مراسم عبدالمجید مرادی گفت:  این مسابقات به نام جام بصریت و میثاق با ولایت مزین شده بود که جا دارد از پشتیبانی و حمایت فرماندار و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و همکاری هیئت فوتبال جاسک، باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد روستایی ،   آموزش و پرورش و
فرماندهی نیروی انتظامی تشکر کننم.
فرماندار جاسک گفت: این حرکت اداره ورزش وجوانان ، هیئت فوتبال و  ناحیه مقاومت بسیج  بسیار زیبا و قابل تحسین است و مزین کردن این مسابقات به نام جام بصریت و میثاق با ولایت کار بسیار ارزشمند و فرهنگی است.  افشین احمدی، احمد ارجمند ، احمد سعادتی، جهانگیر دریایی،  منصور رنجبری، کمیل حیدری و حیدر رحمانی در برگزاری این مسابقات زحمات زیادی را متحمل شدند.   قضاوت این مسابقات برعهده ترمویی  نوید باستان،  مهرداد بابیزان عدنان کریمی خواه،  شریفی و احمد سعادتی بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها