مشارکت مدیریت شعب بانک صادرات استان هرمزگان در پویش باران مهر



شعب بانک صادرات استان هرمزگان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به پویش باران مهر می پیوندند.
به گزارش صبح ساحل، پویش باران مهر با هدف حمایت از 25 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل هرمزگانی توسط اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و استارتاپ جامُش از سیزدهم شهریور ماه امسال آغاز شد و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.
«سید ناصر ظهیری نودژ»، مدیر شعب بانک صادرات استان هرمزگان گفت: هر ساله با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس یکی از دغدغه های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت، فقر اقتصادی خانواده های کم برخوردار است و در این راستا از همکاران خواستار مشارکت و همراهی حداکثری همچون سنوات گذشته هستیم.
  
لازم به ذکر است نهادها و عموم افراد به سه روش شامل تحویل کمک های غیر نقدی مانند پوشاک مدرسه، کیف، کفش، لوازم تحریر، تحویل پسماندهای خشک به ایستگاه جامُش جهت اختصاص اعتبار خود به پویش باران مهر و واریز وجه نقد به حساب هدیه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان می توانند در این پویش شرکت کنند.
همچنین، جهت تحویل کمک های غیر نقدی در بندرعباس ایستگاه شماره1: روبروی امامزاده سید مظفر(ع)، مدرسه 13 آبان و ایستگاه شماره2:  بلوار پدران آسمانی، مدرسه سید قطب دایر می باشد.
همه نهادها پس از شرکت در این پویش می توانند مستندات و نوع مشارکت خود را جهت دریافت پلاک سبز جامُش و تهیه گزارش مسئولیت اجتماعی به اطلاع واحد روابط عمومی استارتاپ جامُش برسانند.
استارتاپ جامُش مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان، از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های مدیریت پسماند در راستای حفظ محیط زیست آغاز کرده است.
در حال حاضر، فعالیت های استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی شامل: طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی حفظ محیط زیست، مدیریت پسماند در مناطق گردشگری و مدیریت منابع بازیافتی می باشد.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها