به میزبانی شهرستان جاسک برگزار شد

شطرنج ریتد آقایان با حضور ۳۰ شطرنجباز



به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت یک دوره مسابقات شطرنج ریتد آقایان به همت هیئت شطرنج جاسک و استان، فرمانداری، بخشداری مرکزی، اداره ورزش و جوانان شهرداری و شورای شهر با شرکت سی نفر شرکت کننده از شهرستان های جاسک، بندر عباس، میناب و سیریک در محل سالن اجتماعات دبیرستان غیرانتفاعی ارشد برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، پیرداد لاهی رئیس هیئت شطرنج جاسک گفت: مسابقات شطرنج ریتد به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت  برگزار شد و استقبال خوبی از این مسابقات شد.
رئیس هیئت شطرنج جاسک بیان داشت :   آمادگی کامل داریم تا میزبان مسابقات قهرمانی استان باشیم.
عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس  و هفته وحدت از حضور ورزشکاران شطرنج که از شهرستان های میناب، بندرعباس و‌ سیریک به جاسک آمده بودند  تشکر کرد و گفت: شطرنج جاسک رو به رشد و ترقی است و قهرمانان خوبی در رشته شطرنج داریم.
وی بیان داشت: آمادگی کامل داریم میزبان مسابقات قهرمانی استان و کشور باشیم  و از حمایت های  مهرانی فرماندار جاسک،  قویدل بخشدار مرکزی، رئیس شورای شهر، سرپرست شهرداری جاسک و ارشد صدیقی مدیریت دبیرستان غیرانتفاعی ارشد به خاطر برگزاری و حمایت مالی این مسابقات تشکر کرد. 
ایزدی پور معاون برنامه ریزی و عمرانی از  مسولین برگزاری این مسابقات به ویژه اداره ورزش و جوانان و  هیئت شطرنج تشکر کرد.
در برگزاری این مسابقات پیرداد راهی، محمد وحیدی،   خانم عابدینی،  ارشد صدیقی، نجاتی  رئیس هیئت شطرنج  میناب،  ذاکری داور ملی شطرنج شهرستان میناب، و  زارعی از پیشکسوتان شطرنج استان و امیر راد و طاهری از هئیت شطرنج استان همکاری خوبی داشتند.   این مسابقات در  ۹  دور به روش سویسی برگزار شد و محمد علی طاهری از بندرعباس با هشت امتیاز از اول شد.
عبدالله بهادری از میناب با ۷ امتیاز  دوم،  محمد جواد موسای از میناب با ۷ امتیاز  سوم، امید قیصری  از میناب با ۶ امتیاز  چهارم ، محمد نجاتی از میناب با ۶ امتیاز  پنجم و عیسی نوروزی از میناب  ششم شدند.  بازیکن پیشکوت مهدی زارعی  از بندرعباس، بازیکن برتر امان الله عباسی از جاسک و  بازیکن برتر زیر چهارده سال محمد طا کرمی از جاسک شناخته شدند. سر داور این مسابقات  ابراهیم ذاکری از میناب بود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها