فوتبال امیدهای بخش مرکزی بندرعباس

امید نوین چهچکور بر سکوی قهرمانی ایستاد



امید نوین چهچکور قهرمان فوتبال امیدهای بخش مرکزی بندرعباس شد.

  
به گزارش صبح ساحل، رقابت‌های فوتبال امیدهای بخش مرکزی بندرعباس که با حضور ۵ تیم در جریان بود پس از برگزاری ۱۰ بازی و رد و بدل شدن ۳۶ گل با قهرمانی تیم امید چهچکور به پایان رسید.
رئیس هیئت فوتبال بخش مرکزی بندرعباس گفت: در این مسابقات تیم‌های زاهد چاهو با ۸ امتیاز و  با تفاضل کمتر در مکان دوم و تیم شهید دادور محمد شمسی به مقام‌ سوم دست پیدا کرد. ابراهیم آخشیجان بیان داشت:
بهترین خط حمله تیم امید نوین با ۱۲ گل زده، بهترین خط دفاع را تیم شهید محمد دادور با ۶ گل خورده به خود اختصاص داد.
رئیس هیئت فوتبال بخش مرکزی بندرعباس گفت: علیرضا ایسین مکان از تیم از امید نوین با چهار گل زده آقای گل مسابقات شناخته شد و ابوالفضل بنشاسته از تیم پیروزی پشته ایسین  به عنوان بهترین دروازه بان این دوره از مسابقه‌ها معرفی شد و جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم زاهد چاهو تعلق گرفت.
ابراهیم آخشیجان اظهار داشت این بازی‌ها  در زمین چمن مصنوعی محله نو ایسین برگزار شد و ۲۰ نفر داور وعوامل اجرایی در برگزاری مسابقه ها همکاری داشتند.
رئیس هیئت فوتبال بخش مرکزی بندرعباس بیان کرد : ظرفیت و استعداد رده های سنی پایه در ورزش فوتبال بخش مرکزی بندرعباس روز به روز درحال تقویت است و انتظار داریم با برنامه ریزی که صورت گرفته در آینده ای نه چندان دور شاهد شکوفایی فوتبال بخش مرکزی شهرستان بندرعباس باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها