فوتبال جام دوستی در روستای شمشی جاسک

امید شمشی بر سکوی قهرمانی ایستاد



ششمین دوره مسابقات فوتبال جام  دوستی  به مناسبت هفته وحدت و به همت دهیار ی و شورای اسلامی روستای شمشی و با همکاری اداره ورزش وجوانان بخش لیردف به میزبانی روستای شمشی با شرکت ده تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، ششمین دوره مسابقات فوتبال جام  دوستی  به مناسبت هفته وحدت به میزبانی روستای شمشی برگزار شد و با قهرمانی تیم امید شمشی به پایان رسید.


  بازی فینال این دوره از مسابقات بین تیم های امید شمشی و سلتیک برگزار شد که امید شمشی با نتیجه سه بر یک تیم سلتیک را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.


مراسم فینال این مسابقات با حضور. میرزایی بخشدار لیردف، ارجمند رئیس هیئت فوتبال جاسک و رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای شمشی برگزار شد.


در این دوره از مسابقات امیر امیریان به عنوان آقای گل مسابقات و جابر شرافتی به عنوان بازیکن برتر و دریا پیما به عنوان پدیده مسابقات معرفی و جوایزی دریافت کردند.


حسن علی میرزایی بخشدار لیردف جاسک در این مراسم از مسولین برگزاری و تیم های شرکت کننده و داوران،   دهیار و شورای اسلامی روستای شمشی به خاطر برگزاری  این مسابقات تشکر کرد و گفت:  برگزاری این مسابقات به نام هفته وحدت و جام دوستی حرکت بسیار خوبی است.

وی افزود: دولت سیزدهم در امر زیر ساخت های ورزشی خصوصا احداث زمین های چمن مصنوعی در روستا های بخش  اقدامات خوبی را انجام داده است و قابل تقدیر و  است. وی از حمایت های خوب فرماندار جاسک در امر آبادانی و عمرانی بخش لیردف تشکر کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها