ماجرای انتشار ویدیو برخورد نیسان به دختر دانشجو



جزییات و علت حادثه برخورد نیسان سواری آبی با دختران دانشجو در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، مشخص شد. تاریخ این حادثه مربوط به دو هفته گذشته است.
به گزارش صبح ساحل، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک نیسان آبی در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با سرعت زیاد با یکی از دانشجویان پزشکی برخورد می کند. به گفته ی مقامات در این حادثه به دختر دانشجو آسیب جدی وارد نشده است. صبح ساحل صحت این ویدیو را از سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جویا شد.
این مقام مسئول اظهار داشت: این حادثه، مربوط به دو هفته قبل بوده و دختران دانشجوی پزشکی آن لحظه درحال تردد در محوطه بیمارستان بودند.
رویا جهانگیری با اشاره به اینکه راننده نیسان پس از این حادثه از صحنه متواری شد گفت: بر اساس گفته های شاهدان عینی، راننده نیسان همراه خانواده بیمار در پارکینگ بیمارستان بوده که در آن لحظه درگیری و اختلافی بین آنها رخ می دهد، وی سپس با عصبانیت سوار خودرو مذکور شده و از آنجا خارج می شود؛ اما آنها به سمت خودرو سنگ پرتاب کردند و به گفته ی آن ها، در این زمان راننده با سرعت قصد دور زدن میدان را داشته که به سمت دانشجویان منحرف می شود و به یک دانشجو برخورد می کند‌.
سخنگوی علوم پزشکی تاکید کرد: پس از این حادثه، دانشجو حادثه دیده بلافاصله مورد معاینات و انجام آزمایشات قرار گرفت که خوشبختانه هیچ شکستگی در ناحیه بدن او مشاهده نشد و وی با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: تمام هزینه‌های درمانی تشخیصی برای این دانشجو شامل ویزیت متخصص، عکسبرداری پزشکی، سی تی اسکن و ... از سوی بیمارستان تماما پرداخت شده است.
وی در رابطه با انتشار این ویدیو گفت : این دانشجو پس از طی شکایت از راننده متواری با دستور قضایی از حراست درخواست فیلم مدار بسته بیمارستان را کرد که دیروز بعداز ظهر این فیلم به دست او رسیده است.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها