مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد:

اجرایی ۴۳۴ برنامه در هفته تربیت‌بدنی و ورزش



مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در هفته تربیت بدنی امسال بالغ بر۴۳۴ برنامه های مختلف همگانی ، فرهنگی و ورزشی درشهرها و روستاهای هرمزگان برگزار می شود. 

  
به گزارش صبح ساحل ، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های هفته تربیت‌بدنی ۹ سانتی متر به سرانه ورزشی هرمزگان اضافه می‌شود.
خادمی نسب، با تشکر از حمایت‌های بی دریغ استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: منابع مالی ما منابع محدودی است و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا نگاه مسئولان  استان را به سمت حوزه ورزش ببریم که نتیجه اش افزایش ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومانی اعتبارات ملی و استانی  و رشد دو برابری اعتبارات استانی می باشد و پیگیر افزایش اعتبارات ملی نیز هستیم و امیدواریم در این حوزه نیز رشد خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: در هفته تربیت بدنی۶۰ برنامه فرهنگی، ۵۰ برنامه همگانی، ۱۴۰ برنامه قهرمانی، ۱۰ برنامه جوانان و بهره‌برداری ۱۱۴ پروژه ورزشی برنامه‌ریزی شده است که در مجموع شامل ۴۳۴ برنامه می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، تاکید‌کرد: تعداد ۱۱۴ پروژه ورزشی را برای بهره‌برداری آماده کرده‌ایم که درهفته تربیت بدنی و سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می رسد.
خادمی نسب ، تصریح‌کرد: ۶ زمین چمن مصنوعی بزرگ، ۴ زمین چمن طبیعی بزرگ، پیست تارتان رودان، ۹۴ زمین  چمن مصنوعی محله‌ای و روستایی  و ۹ سالن ورزشی در هفته تربیت بدنی تا آبان ماه به بهره‌برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت: در حال حاضر سرانه ورزشی هرمزگان، ۸۲ سانتی متر مربع است که با افتتاح پروژه‌های جدید  ۹ سانتی متر به فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.
وی تصریح‌ کرد: سرانه ورزشی روباز هرمزگان نسبت به سرانه سالن‌های سرپوشیده بالاتر است به شکلی که ۱۵۸ هزار و ۷۳۲ متر مربع فضای ورزشی رو باز و بیش از ۹ هزار متر مربع سالن سرپوشیده داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در خصوص مقام های کسب شده قهرمانان استان در مسابقات داخلی  وبین المللی گفت: ورزشکاران استان در مجموع ۳۰۴ مدال رنگارنگ از مسابقات مختلف کشوری و آسيايی کسب کردندکه  شامل ۱۱۰ مدال طلا، ۸۸ مدال نقره و ۱۰۶ مدال برنز بوده است ک سهم آقایان ۲۰۷ مدال و بانوان۹۷ مدال از این تعداد بوده است.

    

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها