به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

همایش پیاده روی در لیردف برگزار شد



به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری بخشدار لیردف، شهردار، شورای شهر،  آموزش و پرورش، شورای بخش لیردف،  پایگاه بسیج شهید شوشتری لیردف، نیروی انتظامی  فرمانداری و فرمانده بسیج همایش پیاده روی خانواده در شهر لیردف با شرکت هزار نفر برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، در این همایش پیاده روی که مردم و خانواده ها دانش آموزان دختر و پسر  و معاون سیاسی امنیتی فرماندار جاسک، رئیس آموزش و پرورش، جانشین بخشدار،  رئیس شورای بخش لیردف، شهردار، فرمانده بسیج لیردف، مسول ورزش بانوان جاسک،  رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک، مسول قرارگاه جهادی بانوان، مشاور فرماندار در امور بانوان و مسول بانوان فرمانداری حضور داشتند و بر اساس قرعه کشی جوایز نفیسی به‌ شرکت کنندگان در همایش اهدا شد.
در این مراسم دور اندیش معاون سیاسی امنیتی فرماندار   از مسولین برگزاری این همایش تشکر کرد و گفت:  ورزش همگانی و برگزاری همایش پیاده روی خانواده می تواند زمینه شادابی و نشاط و تندرستی جامعه را تضمین کند. معاون سیاسی امنیتی فرماندار جاسک بیان داشت:  دولت سیزدهم در زمینه رشد و گسترش  فضاهای ورزشی جاسک گام های مهمی را برداشته است.

دور اندیش گفت:  در بخش لیردف و  در دولت سیزدهم بالای ده زمین چمن افتتاح شده است و تا پایان سال تعداد بیشتری زمین چمن افتتاح خواهد شد.
وی بیان داشت: پیگیر هستیم با همکاری و حمایت استاندار هرمزگان یک سالن اختصاصی بانوان در بخش لیردف احداث کنیم و همچنین  پیگیر نصب چمن زمین بزرگ شهر لیردف هستیم. 
دور اندیش  از تلاش ها و زحمات رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک تشکر کرد ‌ و گفت: توجه به ورزش بانوان باید در دستور کار همه مدیران شهرستان جاسک قرار گیرد.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها