یونس برهم

ورزش بندر خمیر درحال ثمردهی است


نویسنده: بتول جهانگیری

تیم  بانوان صدرا بندرخمیر  قهرمان والیبال هرمزگان شناخته شد.


به گزارش صبح ساحل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر گفت: تیم صدرا بندرخمیر با مربیگری شهره سنگرزاده و به سرپرستی نادیه بیتا در مسابقات قهرمانی استان در رده سنی میکرو موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد. 
وی بیان داشت: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم از شهرستان های  هرمزگان به میزبانی جزیره قشم برگزار و تیم صدرا بندرخمیر موفق شد در بازی فینال با برتری ۲ بر صفر مقابل تیم اوج قشم  مدال و جام قهرمانی را از آن خود کند. یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر خمیر، ضمن ابراز خرسندی از این عنوان برای والیبالیست های نونهال شهرستان اظهار امیدواری کرد که در دیگر رشته های ورزشی نیز عنوان های برتر استانی و کشوری را به دست بیاوریم.
برهم اظهار داشت: پس از برنامه ریزی های اصولی در ورزش بندر خمیر اکنون رشته های ورزشی در رده های مختلف در حال ثمر دهی و کسب عنوان هستند که این خود نشانه ای از پیشرفت و توسعه ورزش در دو بخش زیرساخت ها و قهرمانی در شهرستان بندرخمیر است.
متولی ورزش شهرستان بندر خمیر تصریح کرد: بعد از حمایت‌های ویژه ای که توسط مسئولین استانی و شهرستانی طی سال‌های گذشته از ورزش شده است اکنون در بخش زیرساختی و قهرمانی در حال کسب عناوین برتر هستیم.
برهم افزود: در بخش زیرساختی تا پایان سال به عنوان اولین شهرستان کشوری خواهیم بود که کلیه روستاهای آن حداقل از یک زمین فوتسال چمن مصنوعی برخوردار خواهند شد. وی با اشاره به حمایت های ویژه ای که طی سال های اخیر توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی از ورزش شده است بیان کرد: در بخش قهرمانی نیز موفق به عناوین زیادی در بخش های مختلف شده ایم.
کسب دو مقام اول و مدال طلای بین المللی توسط ووشوکاران رویدری، همچنین حضور بیش از ۲۰ ورزشکار بندرخمیری در مسابقات لیگ های کشوری به ویژه حضور دو بازیکن ارزشمند بندرخمیر عارف و عرفان  تراز در تیم پی پشت قشم که در لیگ دسته دوم کشوری حضور دارند همچنین حضور  کوهرو بازیکنی از روستای درگور  بندرخمیر در تیم مهدی آباد فین که عنوان قهرمانی جام پرچم کشور را به دست آورد و بازیکن بندرخمیری توانست به عنوان برترین و فنی ترین بازیکن این رقابت ها در سطح کشور شناخته شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر گفت : حضور  برناک که در فینال جام جهانی ناشنوایان جهان درخشید و ورزشکاران تنیس روی میز که هر هفته عنوان های برتر را  کسب می کنند خود گواه آن است که ورزش بندرخمیر در حال ثمردهی است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها