لیگ برتر فوتبال زیر هجده سال کشور

فولاد هرمزگان روی نوار شکست



در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زیر ۱۸ سال باشگاه های کشور تیم فوتبال فولاد هرمزگان با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل شاهین بهمئی شکست خورد.


به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال زیر ۱۸ سال فولاد هرمزگان در هفته دوم این رقابت‌ها مثل نیمه نخست بازی را واگذار کرد تا روی نوار شکست قرار گرفته باشد.
دو گل تیم فولاد هرمزگان در بازی مقابل شاهین بهمئی  محمد حسین حیدری پوری و امیرحسین مرادی پور گلزنی کردند. تیم فوتبال زیر هجده سال فولاد هرمزگان  در نخستین دیدار خود هم در کرمان مقابل مس این شهر  با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.


محمد طالبی مدیر تیم، محمد علی موذن سرمربی، سجاد مراد پور، مهدی مبارکی و داوود جعفری مربی، نژاد حسن پزشکیار و جمشید خجیر تدارکات تیم فولاد را تشکیل می دهند. در پایان هفته دوم این رقابت‌ها تیم مس کرمان با ۶ امتیاز صدرنشین است. پادما یدک اصفهان هم ۶ امتیاز دارد و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم ایستاده است.


دو تیم نوین فولاد یزد و شاهین بهمئی با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم و چهارم هستند. پیشکامان شیراز و فولاد هرمزگان بدون امتیاز در مکان های پنجم و ششم قرار گرفته اند. تیم فولاد هرمزگان در گروه دوم این مسابقات قرار دارد و ۱۵ آبان در یزد مقابل تیم نوین فولاد یزد قرار می گیرد.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها