رئیس هیئت مدیره باشگاه پالایش نفت بندرعباس:

با حمایت از ورزش می‌توانیم بندرعباس را در دنیا پررنگ‌تر از گذشته جلوه دهیم



با قهرمانی در پارالمپیک پاریس نام هرمزگان جاودانه می شود.

 


به گزارش صبح ساحل، رئیس هیئت مدیره شرکت و باشگاه پالایش نفت بندرعباس با قدردانی از اسلام جاهدی قهرمان پاراآسیایی هانگژو گفت: جاهدی با قهرمانی  در مسابقات المپیک پاریس نام هرمزگان را برای نخستین بار در ورزش جاودانه می کند.
اسحاق جعفری بیان داشت: با ورزش و قهرمانی در عرصه های بین المللی میتوانیم نام استان و کشور را همانند گذشته جاودانه کنیم و امید را در دل مردم عزیزمان زنده نگه داریم. وی با حمایت از ورزش قهرمانی گفت: جوانان هرمزگانی در رشته های متعدد ظرفیت های رو در سطح ملی و جهانی دارند که صنایع غرب برای حمایت از ملی پوشان باید تمام قد در کنارشان باشند.
رئیس هیئت مدیره شرکت و باشگاه پالایش نفت بندرعباس در خصوص رشته های تحت حمایت این شرکت گفت: با تشکیل هیئت مدیره باشگاه و ایجاد زیر ساخت های ورزشی نه تنها به دنبال حمایت از فوتسال، بلکه نقش مهم و جدی در مسئولیت اجتماعی برای جامعه ایفا خواهیم کرد.
اسحاق جعفری در پایان ورزش را یک صنعت بزرگ در جهان دانست و گفت : با حمایت از ورزش می توانیم نقش شهر دریایی و اقتصادی بندرعباس را در دنیا پر رنگ تر از گذشته جلوه دهیم.
اسلام جاهدی برای نخستین بار در مسابقات پاراکانو آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد. وی شهریورماه سال آینده به عنوان نماینده هرمزگان و ایران در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا پارالمپیک پاریس شرکت می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها