شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

مناطقی که قطعی آب دارند با 122 تماس بگیرند



شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به رفع شکستگی خط انتقال آب از آب‌شیرین‌کن، اطلاعیه صادر کرد: چنانچه مجتمع مسکونی یا محله‌ای با مشکل تامین آب مواجه شده، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲، کارشناسان آبفا را در جریان مشکل قرار داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام لازم انجام شود.

      

در پی پیگیری های انجام شده از سوی صبح ساحل؛ شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن عذرخواهی و قدردانی از صبوری و همراهی همه شهروندان عزیز گفت: د حال حاضر سامانه تامین آب بندرعباس از منابع آبی زیر زمینی و سطحی سد شمیل، نیان، میناب و همچنین آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس با تمام ظرفیت، آب تامین و وارد مخازن شهر بندرعباس (داماهی) شده و از این طریق آب مورد نیاز، به صورت ثقلی و پمپاژ به تمام مناطق و محلات بندرعباس توزیع می شود. ارتفاع آبگیری مخازن ذخیره حدود ۲ متر است که این میزان ذخیره در ایده آل ترین حالت ممکن می باشد.

بنابراین هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع آب وجود ندارد؛ ولی ممکن است نقاط حاشیه ای و مرتفع شهر به دلیل مصرف همزمان شهروندان و بخشی به علت هوا گرفتگی در انشعاب خانگی و مشکل فنی پمپ مشترک باشد. شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از مشترکین محترم تقاضا می کند با مدیریت مصرف بهینه، آبفا را در کاهش پیک مصرف همراهی نمایند.

همچنین در صورتی که مجتمع مسکونی یا محله ای با مشکل تامین آب مواجه شده، می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲، کارشناسان آبفا را در جریان مشکل قرار داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد. لازم به توضیح است که در پی شکستگی خط انتقال آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس با دستور استاندار هرمزگان امکانات لازم از سوی دستگاه های اجرایی برای تسریع در تعمیر خط انتقال صادر و همکاری های لازم انجام شد. همچنین پس از اتمام تعمیرات و با هدف دستیابی تمام مشترکین به آب شرب، پیگیری های لازم از سوی استاندار محترم هرمزگان انجام گرفت.

منتظر تایید: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها