با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد

نشست هم اندیشی نقشه راه توسعه فوتبال فولاد هرمزگان



در ایجاد نقشه راه توسعه فوتبال فولاد هرمزگان به بهره گیری از پیشکسوتان و خاک خوردگان نیاز داریم.
به گزارش صبح ساحل، با حضور جمعی از پیشکسوتان خبره و با تجربه فوتبال هرمزگان که سابقه حضور بر روی نیمکت تیم های فوتبال بزرگسالان در لیگ های کشوری دارند، نشست هم اندیشی و بررسی نقشه راه توسعه فوتبال فولاد هرمزگان برگزار شد.
در این نشست محمد کارگران، مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان گفت: برای ترسیم و ایجاد هر نقشه راهی نیاز به برنامه ریزی، استفاده از علم روز در کنار بهره گیری از تجربه پیشکسوتان و افراد صاحب نظر در آن زمینه است. وی بیان داشت : برای توسعه فوتبال فولاد هرمزگان در تمامی رده ها نیازمندیم از تجارب افرادی که خاک فوتبال در زمینه حرفه ای را خورده اند و سردی و گرمی آن را چشیده اند، بهره ببریم.
کارگران گفت : به طور حتم فولاد هرمزگان از این قاعده مستثنی نبوده و خود را ملزم به بهره گیری از تجارب این افراد ارزشمند می دانیم و به زودی کمیته ای با حضور منتخب افراد با تجربه و صاحب نظر فوتبال برای تصمیم گیری های مهم و تحلیل های مورد نیاز تشکیل خواهد شد. محمد رحیمی، پیشکسوت مدیریت و مربیگری فوتبال هرمزگان در این نشست بیان داشت : راهی که فولاد هرمزگان آغاز کرده است به طور حتم راهی روشن و مسیر حرکتی آن در مسیری صحیح قرار دارد. وی گفت : مشورت و اقدامات فولاد هرمزگان در سالیان اخیر نشان داده که می توان به آینده ورزش این مجموعه خوشبین بود. به طور حتم در این مسیر استفاده از نظرات صاحب نظران غنیمتی است و برگزاری چنین نشست‌هایی نشان دهنده توجه فولاد هرمزگان به پیشکسوتان است.
رضا نوری زاده، پیشکسوت مربیگری فوتبال هرمزگان گفت: تشکیلات و ساختار ورزش فولاد هرمزگان به ویژه در رشته فوتبال برگرفته از باشگاه های روز جهان است و به طور حتم تداوم روند کنونی آینده فوتبال فولاد هرمزگان را تضمین می کند.
وی بیان داشت: تجربه و استفاده از آن دُر گرانبهایی است که باید قدر آن را دانست. ابراهیم باعثی، پیشکسوت مربیگری فوتبال هرمزگان هم اظهار داشت:  هدف همگی جامعه فوتبال پیشرفت فوتبال فولاد هرمزگان و رسیدن به قله های افتخار است.
فولاد هرمزگان در سالیان اخیر به خوبی این مسیر را طی کرده و هر سال بر بهتر شدن خود افزوده است. دادخدا میری، پیشکسوت مربیگری فوتبال هرمزگان گفت: کار تشکیلاتی و ساختاری در فوتبال کشورمان قطعا به نتیجه خواهد رسید و باشگاه هایی همچون سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان به دلیل وجود تشکیلات درست و زیرساخت‌های قوی رشد کرده اند.
وی اظهار داشت: استفاده از نطرات صاحبنظران به طور حتم می تواند به بهبود فوتبال هرمزگان و رشد فولاد هرمزگان کمک کند. عبدالرضا پورسبزعلی، پیشکسوت عرصه مدیریت و مربیگری فوتبال هرمزگان گفت :حضور فولاد هرمزگان در عرصه ورزش و اقدامات آن در دوسال اخیر به طور حتم راه روشنی برای فوتبال هرمزگان رقم خواهد زد.
وی گفت: مسیر حرکتی فولاد هرمزگان درست و با کمی تقویت می تواند آینده ورزش هرمزگان را روشن سازد و باید از مدیران شرکت فولاد هرمزگان بابت حمایت همه جانبه از ورزش هرمزگان تقدیر کرد. 
  با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها