سانحه هوایی جان بازیگر «هشدار برای کبری ۱۱» را گرفت



«کریستین الیور» بازیگر سریال «هشدار برای کبری ۱۱» در یک سانحه هوایی به همراه دو دخترش جان باخت. 

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، کریستین الیور بازیگر سرشناس آلمانی در یک سانحه هوایی در دریای کارائیب کشته شد. این بازیگر به همراه دخترانش مادیتا ۱۰ ساله و آن‌یک ۱۲ ساله و خلبان رابرت ساکس در این حادثه هوایی جان باختند.

این هواپیما لحظاتی پس از برخاستن از بکیا، جزیره کوچکی در گرنادین‌ها، به دریا سقوط کرد. هواپیما در مسیر سنت لوسیا بود که این حادثه رخ داد.

الیور که برای بازی در مسابقه سرعت شهرت داشت اولین حضور خود را مقابل دوربین در سریال تلویزیونی آمریکایی دهه نود میلادی «نجات به وسیله زنگ: کلاس جدید» و سریال معروف «هشدار برای کبری ۱۱» در سال ۲۰۰۳ تجربه کرد. او در سریال «هشدار برای کبری ۱۱» در نقش کاراگاه یان ریشتر بازی می‌کرد.

از دیگر فیلم‌های برجسته می‌توان به بازی در درام معمایی «آلمانی خوب» ساخته استیون سودربرگ در کنار جورج کلونی و کیت بلانشت در سال ۲۰۰۶، فیلم «مسابقه سرعت» ساخته لیلی و لانا واچوفسکی در سال ۲۰۰۸ و فیلم هیجان انگیز «والکری» ساخته برایان سینگر در سال ۲۰۰۸ اشاره کرد.

الیور همچنین به عنوان تهیه کننده یا تهیه کننده اجرایی در فیلم هایی از جمله کمدی «آماده یا نه» در سال ۲۰۰۹، فیلم ماجراجویانه «بیرون وحشی» در سال ۲۰۱۸ و تریلر ترسناک ۲۰۲۱ «پیچ اشتباه» در سال ۲۰۲۱ فعالیت کرده است.

سریال تلویزیونی اخیر او شامل پروژه «سنس ۸» ساخته واچوفسکی‌ها و محصول نتفلیکس است

این بازیگر در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. حرفه بازیگری او در ژانرهای مختلف بود و علاوه بر این او همچنین به دلیل کارهای خیریه و تعهد به خانواده شناخته می‌شد.

نیروی پلیس سلطنتی سنت وینسنت و گرنادین‌ها با انتشار عکسی از هواپیمای شخصی او کشته شدن کریستین الیور را تایید کرد.

الیور در دوران حرفه‌ای خود با بازیگران برجسته‌ای مانند جورج کلونی در «آلمانی خوب» در سینما حضور داشته باشد و در بیش از ۶۰ فیلم و برنامه تلویزیونی از جمله «والکری» با تام کروز و «باشگاه مراقبان بچه‌ها» در زادگاهش آلمان بازی کرده بود. وی در ۲ فصل بازیگر سریال پلیسی موفق«هشدار برای کبری ۱۱» بود و محبوبیت فراوانی برای بازی در این سریال کسب کرده بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها