لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های هرمزگان

دو تیم بندری آبفا و شهدای قائم صدرنشین باقی ماندند



در  هفته هشتم لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان ۷ دیدار در شهرهای مختلف هرمزگان برگزار شد و تیم های وحدت رویدر و آبفا بندرعباس حریفان خود را شکست دادند و ۵ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل ، در دیدارهای گروه شرق ستارگان سدید بندرعباس و اروند سورو دو دو به پایان رسید.‌ علی باسره و فرزاد گلستان برای سدید بندرعباس و برای اروند سورو بندرعباس امیرمهدی شهابی و رضا اربابی گلزنی کردند.


آبفا بندرعباس در یک بازی نزدیک سه بر دو خواجه عطاء بندرعباس را شکست داد. امیرحسین فارسی دو گل و امیرحسین رونما یک گل برای آبفا بندرعباس به ثمر رساندند و برای خواجه عطا بندرعباس رافع مرادی و محمدرضا معدلی گلزنی کردند.

شاهین مهررودان و خلیج فارس میناب دو دو مساوی شدند. امین رامشگر و محمدامین زعیمی برای شاهین مهر و حسین مقدمی از روی نقطه پنالتی و بهزاد محمودی برای خلیج فارس میناب گلزنی کردند.

شاهین هشتبندی و کنعان میناب در دربی شهرستان میناب بدون گل مساوی شدند.

در دیدارهای گروه غرب ، آرمان کیان ساحل بندرعباس در خانه با پنج گل بازی را به وحدت رویدر واگذار کرد. مصطفی درزاده دو گل، یونس دریا ، مهدی درویشی و عظیم حیدری هر کدام یک گل برای وحدت رویدر زدند. سدار بندرخمیر و هرنگ جوان در یک بازی پر گل سه بر سه مساوی شدند.  افشین آباد فر، مسیح پورمحمد و افشین آباد فر برای سدار بندر خمیر و برای هرنگ جوان شایان احمدی دو گل و محمد باقری یک گل زدند.

شهدا قائم بندرعباس و سایپا بندرلنگه یک بر یک مساوی شدند. محسن پیشدار برای قائم و برای سایپا بندرلنگه کاظم آذربادگون گلزنی کرد. در هفته هشتم امید توحید قشم استراحت داشت.

در پایان دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در گروه اول تیم آبفا بندرعباس با ۲۲ امتیاز صدرنشین است. اروند سورو بندرعباس و ستارگان سدید بندرعباس با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم و سوم ایستاده اند. شاهین مهر رودان با ۱۲ امتیاز چهارم ،  خلیج فارس میناب  با ۱۱ امتیاز پنجم ، کنعان میناب با ۸ امتیاز ششم  ، خواجه عطاء بندرعباس با ۴ امتیاز هفتم و شاهین هشبندی با دو  امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.


در جدول رده بندی گروه دوم  تیم  شهدای قائم بندرعباس با ۱۴ امتیاز اول است. تیم های سدار بندر خمیر و هرنگ جوان بستک با ۱۳ امتیاز و به دليل تفاضل گل دو و سوم هستند.  وحدت رویدر با ۱۳ امتیاز چهارم ، سایپا بندرلنگه با ۱۰ امتیاز پنجم ، امید توحید قشم با ۴ امتیاز ششم و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز در مکان هفتم قرار گرفته است.


لیگ برتر فوتبال باشگاه های جوانان هرمزگان در دو گروه در حال برگزاری است که در گروه اول  تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس،  اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه دوم تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت می کنند.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها