شهردار بندرعباس:

رسیدن به یک بندر ایده آل نیازمند توجه به معیارهای بنادر شاخص دنیا است



شهردار بندرعباس با اشاره به ظرفیت بالای بندرعباس در بحث سیمامنظری گفت: ما باید به استانداردهاى یک بندر ایده آل در متر و معیارهای بنادر شاخص دنیا توجه کنیم.

  

به گزارش صبح ساحل، «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس گفت: سیاستگذاری‌ها و مبنای حرکت ما در دو سال گذشته برای توسعه شهر رسیدن به توسعه همه جانبه شهر به معنی واقعی است.

  

نوبانی افزود: آبادانی و عمران شهر و ایجاد پروژه‌های زیر ساختی و شاخص بدون در نظر گرفتن مسائل زیباشناختی و هویت بصری نمی‌تواند شهر بندرعباس را در جایگاه یک بندر تمام عیار بین المللی قرار دهد. ما باید به استانداردهاى یک بندر ایده آل در متر و معیارهای بنادر شاخص دنیا توجه کنیم تا بتوانیم برند بندر عباس را در جغرافیای جهان مطرح کنیم. 

  

نوبانى ادامه داد: ظرفیت شهر بندر عباس برای افزایش سیما منظر شهری بالاست و تقریبا ٧٠ درصد این مساله هنوز نیاز به کار و تلاش دارد. چهره زمخت و محیط شهری سیمانی و آجری و سنگی نمی تواند آرامش، آسایش، خیال راحت و ذهن و روح و روان خلاق را در خود جای دهد پس عنصر مهم عمران و توسعه شهری و زیر ساختی برای شهر بندرعباس در کنار همه‌ی اتفاقات بزرگ ترویج زیبایی و فضا سازی هنرمندانه است.

 

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها