اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به آموزش و پرورش



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال با نگاه راهبردی و ویژه استاندار به حوزه آموزش، اعتبارات تملک دارایی این استان به توسعه آموزش و پرورش افزایش یافته و به ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی قویدل روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: نگاه راهبردی استاندار به توسعه آموزش و پرورش، منجر به افزایش اعتبارات تملک دارایی استانی به ۴۰۰ میلیارد ریال و تخصیص ۶۰ درصدی اعتبارات آموزش و پرورش شده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه رفاهی فرهنگیان نیز اظهار کرد: با تجهیز درمانگاه فرهنگیان بندرعباس با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و بهسازی و تجهیز واحدهای رفاهی، فرهنگیان می‌توانند با کمترین تعرفه از امکانات درمانی و بهداشتی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اخذ ۳۰۰ سند مالکیت آموزش و پرورش در طول یک سال اخیر، اظهار کرد: در طول سال های اخیر در حوزه حقوقی و املاک با مشکلات زیادی در زمینه سند مالکیت مواجه بودیم و بسیاری از املاک آموزش و پرورش بدون سند بودند که با تلاش‌های صورت گرفته، سند ۳۰۰ ملک در سال گذشته اخذ شد که این اقدام بی سابقه دارایی زیادی را نصیب آموزش و پرورش استان کرده است.

قویدل ادامه داد: با اقدامات مثبت و برنامه‌ریزی‌های موثری که در حوزه درآمدزایی در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته است، جزو ‌۸ استان برتر کشور در این زمینه قرار داریم و از این طریق عملیات احداث مدارس متعددی در استان آغاز شده که تاثیر مثبت و قابل توجهی در افزایش فضاهای آموزشی خواهد داشت.

وی در ادامه به درخشش بی‌سابقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در سطح ملی اشاره کرد و گفت: این استان رتبه نخست کشور در اجرای پروژه مهر و توسعه آموزش‌های فنی و مهارتی را کسب کرده و شورای آموزش و پرورش استان نیز در جایگاه نخست کشوری قرار گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها